Enhanced and cost-effective biosecurity in livestock production

Detalls del projecte

Description

Donada la multitud d'interaccions entre animals, humans i sistemes de producció, una comprensió a fons de les vies de transmissió d'infeccions és clau per dissenyar bones mesures de bioseguretat. La transmissió es pot produir per contacte directe, però també a través d'una sèrie de vies indirectes, com ara roba, calçat, vehicles contaminats, aire, etc. Tot i que totes aquestes rutes s'han descrit, la seva importància relativa i, per tant, la importància de les mesures de bioseguretat vinculades encara són poc enteses. . En conseqüència, moltes de les directrius de bioseguretat actuals es basen en evidències empíriques que dificulten la classificació de les mesures per importància.
L'objectiu general de BioSecure és millorar la capacitat dels actors clau i responsables de la presa de decisions en la ramaderia per entendre, prioritzar i implementar sistemes de gestió de la bioseguretat basats en l'evidència, rendibles i sostenibles a les cadenes de producció de bestiar terrestre actuals i futures per a porcs, aus de corral. , bestiar boví i petits remugants.
AcrònimBioSecure
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/01/2331/12/26

Socis col·laboradors

• Universiteit Gent (Coordinador) (guia)
  • TEAGASC- Agriculture and Food Development Authority (Soci projecte)
  • Universitat de Copenhaguen (UCPH) (Soci projecte)
  • Statens Veterinärmedicinska Anstalt (Soci projecte)
  • Animal Health Ireland Initiative (AHI) (Soci projecte)
  • PigCHAMP Pro Europa S.A. (Soci projecte)
  • Biocheck.Gent (Biocheck) (Soci projecte)
  • Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMV) (Soci projecte)
  • Eesti Maaülikool (EMU) (Soci projecte)
  • Alma Mater Studiorum – Università di Bologna (UniBo) (Soci projecte)
  • Allatorvostudomanyi Egyetem - University of Veterinary Medicine (UVMB) (Soci projecte)
  • SimHerd A/S (Soci projecte)
  • University of Utrecht (UU) (Soci projecte)
  • Kreavet BV (Soci projecte)
  • Institut National de Recherche Pour l'Agriculture, l'Alimentation et l'Environnement (INRAE) (Soci projecte)
  • Ecole Nationale Veterinaire de Toulouse (Soci projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.