Detalls del projecte
Descripció
Aquesta investigació pretén dissenyar, implementar i avaluar diversos dispositius pedagògics encaminats a aconseguir la regulació del procés d'ensenyament i aprenentatge de les ciències i de les matemàtiques per part dels professors i alumnes als nivells de primària, secundària i formació del professorat. Els elements escollits per a aquesta investigació són l'avaluació formativa, l'autoregulació d'ordre metacognitiu i la regulació per l'acció i la interacció. Es realitzaran estudis de casos per professors utilitzant les bases de la investigació acció. La comparació dels diferents estudis de casos permetrà la construcció de tipologies bàsiques d'alumnes i professors davant la regulació de l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències.
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 31/05/93 → 31/12/96 |
Finançament
- Dirección General de Investigación Científica y Técnica (DGICyT): 11.659,60 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.