Elaboració i experimentació d'estratègies d'aprenentatge orientades cap a l'autoregulació del procés d'aprenentatge en les àrees científiques

  • Sanmarti Puig, Neus (PI)
  • Azcarate Gimenez, Carme (Investigador/a)
  • Barba Uriach, David (Investigador/a)
  • Espinet Blanch, Maria (Investigador/a)
  • Pujol Vilallonga, Rosa Maria (Investigador/a)
  • Rodríguez Gayarre, Rafael (Investigador/a)
  • Tarín Martínez, Rosa Maria (Investigador/a)

Detalls del projecte

Descripció

Aquesta investigació pretén dissenyar, implementar i avaluar diversos dispositius pedagògics encaminats a aconseguir la regulació del procés d'ensenyament i aprenentatge de les ciències i de les matemàtiques per part dels professors i alumnes als nivells de primària, secundària i formació del professorat. Els elements escollits per a aquesta investigació són l'avaluació formativa, l'autoregulació d'ordre metacognitiu i la regulació per l'acció i la interacció. Es realitzaran estudis de casos per professors utilitzant les bases de la investigació acció. La comparació dels diferents estudis de casos permetrà la construcció de tipologies bàsiques d'alumnes i professors davant la regulació de l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització31/05/9331/12/96

Finançament

  • Dirección General de Investigación Científica y Técnica (DGICyT): 11.659,60 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.