Elaboració dels indicadors de les dimensions de visibilitat de les professores a la Universitat Contemporània

Detalls del projecte

Descripció

A partir dels recents estudis del propi grup d'investigació sobre el lideratge i participacó en la presa de decisions a la universitat i d'altres grups nacionals i europeus vinculats al tema, ens plantegem seguir treballant en les causes, i conseqüentment les estratègies d'intervenció per superar la menor visibilitat de la dona als escenaris principals de la universitat. Volem fer una aproximació conceptual a la visibilitat de les professores universitàries des de dos tipus de categories: formal i informal, i des de quatre dimensions: participació, presa de decisions, expertesa i atribucions de poder. Per què segueix havent més rectors que rectores? Per què segueixen predominant en les cites bibilogràfiques els professors? A l'estudi que presentem dissenyarem els indicadors per a la construcció dels instruments que ens han de permetre veure les causes i raons de la menor visibilitat.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/04/081/04/09

Finançament

  • Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR): 9.000,00 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.