El treball per projectes en la consolidació de les competències bàsiques: experiències des de l'educació patrimonial

  • Gonzalez Marcen, M. de la Paloma (PI)
  • Bardavio Novi, Antoni (Investigador/a)
  • Casanova Martí, Joel (Investigador/a)
  • Gatell Arimont, Cristina (Investigador/a)
  • González Marcén, Blanca (Investigador/a)
  • Güell Giménez, Elvira (Investigador/a)
  • LLovet Prat, Samuel (Investigador/a)
  • López Prat, Mònica (Investigador/a)
  • Martínez Moreno, Jorge (Investigador/a)
  • Montaña Trilla, Roser (Investigador/a)
  • Mora Torcal, Rafael (Investigador/a)
  • Pedros Cortasa, Josep (Investigador/a)
  • Picazo Gurina, Marina (Investigador/a)
  • Pinto Fusalba, jaume (Investigador/a)
  • Seuma Fernández, Montserrat (Investigador/a)
  • Solsona Fontova, Rosa (Investigador/a)

Detalls del projecte

Descripció

El treball per projectes entorn a l'educació patrimonial constitueix una fórmula d'adquisició de competéncies bàsiques i d'introducció del coneixement i implicació de l'alumnat pre-universitari en el seu context local, poc explorada al nostre pais, però que s'ha mostrat molt productiva en altres països europeus.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització10/12/0810/12/09

Finançament

  • Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR): 5.000,00 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.