El desenvolupament professional de les professores i la distribució de l'horari docent

  • Tomás Folch, Marina (PI)

Detalls del projecte

Descripció

Aquest projecte pretén explorar les relacions entre poder, gènere i Universitat incorporant una perspectiva de gènere a l'estudi de la gestió en les organitzacions universitàries. L'enfocament que adoptem assumeix el gènere, no des d'una posició diferencial d'homes i dones en les organitzacions, sinó com una dimensió constitutiva de les mateixes, que convé considerar en l'anàlisi de la seva cultura. Partint d'aquests plantejaments generals, el nostre interès en aquest projecte es centra en estudiar els condicionants del desenvolupament professional de les persones quan aquestes tenen un cert marge de maniobra per escollir franges horàries que els permet comptabilitzar amb les responsabilitats domèstiques (..)
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització28/07/0627/07/07

Finançament

  • Institut Català de les Dones (ICD): 1.240,00 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.