Education Policies for Global Development: Globed

  • Bonal Sarro, Francesc Xavier (Investigador/a)
  • Verger Planells, Antoni (PI)
  • Bresche-Truthe, Fabian (Col.laborador/a)
  • Valiente, Oscar (Col.laborador/a)
  • Schweisfurth , Michele (Col.laborador/a)
  • Fehler, Sebastian (Col.laborador/a)
  • Dr. Helen Phtiaka (Col.laborador/a)
  • Martens , Kerstin (Col.laborador/a)
  • Klerides, Eleftherios (Col.laborador/a)
  • Seitzer, Helen (Col.laborador/a)
  • Pamplona Molina, Gerard (Project Manager)
  • Sørensen, Tore Bernt (Col.laborador/a)
  • Kim, Janice (Col.laborador/a)
  • Prem, Berenike (Col.laborador/a)

Detalls del projecte

Descripció

Education Policies for Global Development (GLOBED) és un màster europeu de dos anys de durada especialitzat en la complexa relació entre la política educativa i el desenvolupament internacional. Té com a objectiu proporcionar a l'alumnat coneixements actualitzats per abordar els principals reptes als quals s'enfronten els sistemes educatius, i identificar les polítiques més adequades a través de les quals l'educació pot contribuir al desenvolupament humà, social i econòmic. Set edicions d'èxit ofereixen una evidència significativa que GLOBED s'ha convertit en un màster internacional molt distingit en l'àmbit dels estudis globals, la política educativa i el desenvolupament, amb una demanda creixent exponencialment dels països d'ingressos baixos i mitjans. Desenvolupat per quatre IES (UAB, UoG, UB i UCY) i amb el suport de gairebé 50 socis associats (incloent organitzacions internacionals, agències d'ajuda i ONGI), el proper cicle GLOBED inclou innovacions importants: 1) associacions: nous socis associats especials oferir cursos optatius per permetre que la recerca dels estudiants s'adapti adequadament al seu context regional; 2) abast: oferirem 35 places per any per intensificar el nostre impacte i fer front a la demanda creixent; 3) estructura: nova tercera via d'aprenentatge especialitzada en educació inclusiva; i 4) continguts: actualització del contingut del curs per garantir que els nostres estudiants coneguin nous desenvolupaments (innovacions polítiques, noves pràctiques de cooperació global i formes canviants d'oferta educativa) i estiguin equipats amb les habilitats més urgents necessàries per dur a terme un treball avançat, rigorós i socialment significatiu. . Aquestes innovacions responen als processos d'aprenentatge i deliberació dins del consorci i als comentaris dels socis associats. Tenint en compte aquestes aportacions, no només ens assegurem que el disseny del programa s'adapti a la naturalesa en constant evolució de la política educativa global, sinó que GLOBED segueixi jugant un paper destacat en el desenvolupament professional del nostre àmbit.
AcrònimGLOBED_3
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/10/2330/11/30

Socis col·laboradors

  • University of Cyprus (Soci del projecte)
  • University of Glasgow (Soci del projecte)
  • Universität Bremen (Soci del projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.