EDUCATION POLICIES FOR GLOBAL DEVELOPMENT

Detalls del projecte

Description

El Màster en Polítiques Educatives per al Desenvolupament Global (GLOBED) té com a objectiu la construcció d'un màster atractiu per als estudiants que estan treballant actualment en aquest camp o volen fer-ho. GLOBED constitueix una formació sòlida i homogènia en l'àmbit de la recerca en desenvolupament educatiu i les activitats de cooperació internacional. Té l'objectiu de produir un coneixement europeu sobre polítiques educatives per al desenvolupament que potencialment pugui beneficiar els investigadors i el personal tècnic que treballen en agències d'ajuda internacional, organismes governamentals, organitzacions de la societat civil o empreses de consultoria que operen en països desenvolupats o en desenvolupament.

GLOBED és un màster conjunt atorgat per quatre universitats europees: la Universitat Autònoma de Barcelona (Espanya), la Universitat de Glasgow (Regne Unit), la Universitat de Bremen (Alemanya) i la Universitat de Xipre (Xipre). El projecte també inclou un gran nombre de socis associats (organitzacions internacionals, (I)ONG, agències d'ajuda i desenvolupament, universitats i centres de recerca) que col·laboren amb GLOBED de diferents maneres, en particular oferint oportunitats de pràctiques durant el segon any de la mestre.
El JMD s'estructura en un conjunt d'assignatures bàsiques i optatives, amb l'objectiu d'oferir una sòlida base teòrica en l'àrea, així com la possibilitat de desenvolupar coneixements i habilitats especialitzades amplis. Els estudiants passen el primer semestre junts a Barcelona (UAB) i poden triar optatives al segon quadrimestre a Bremen (UB) o Glasgow (UoG). Durant el segon any, avancen en el seu desenvolupament professional fent pràctiques en institucions de socis associats (principalment en països en desenvolupament), i realitzen el treball de camp necessari per desenvolupar els seus projectes de recerca i redactar els seus treballs de màster. Entre el procés de recollida de dades i la redacció de la tesi, el Consorci organitza un Back from Fieldwork - Winter School a la Universitat de Xipre.
AcrònimGLOBED
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/09/1831/10/24

Socis col·laboradors

• University of Cyprus
  • Universität Bremen
  • University of Glasgow
  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) (guia)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.