Educació Matemàtica i Content

  • Gorgorio Sola, Maria Nuria (PI)
  • Vilella Miró, Xavier (Col.laborador/a)
  • Benllloch, Montserrat (Investigador/a contractat/da)
  • Comas i Castañer, Núria (Investigador/a contractat/da)
  • Bibiloni Matos, Luis (Investigador/a)
  • Deulofeu Piquet, Jordi (Investigador/a)
  • Planas Raig, Núria (Investigador/a)
  • Valls Aubert, Francisco Javier (Investigador/a)

Detalls del projecte

Descripció

En el nostre projecte volem analitzar la influència del context, entès tant en sentit ampli com en sentit restringit, en els processos d'ensenyament aprenentatge de les matemàtiques. Aquest tema és de gran rellevància en el camp de la investigació en Educació Matemàtica, especialment des del punt de vista de les implicacions per a la formació inicial i permanent del professorat dels diversos nivells de l'ensenyament no universitari, degut a la implantació exhaustiva de la Reforma de l'ensenyament a tot l'estat. Aquest fet implica que en aquests moments sigui d'especial importància crear i analitzar situacions que portin a una educació matemàtica significativa i real per a tots els alumnes.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/05/9930/04/00

Finançament

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB): 4.207,08 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.