Detalls del projecte
Descripció
Aquest projecte es presenta com a continuació dels anteriors dirigits per Alberto Blecua (PB89-0320, PB93-0891, PB 96-1195, BFF 2000-0083, BFF2003-02480) i a la pràctica forma part d'un únic i gran projecte d'investigació amb un ambiciós objectiu que gradualment, gràcies als anteriors projectes, està veient-se complert: el de publicar per primera vegada a l'edició crítica de totes les obres dramàtiques de Lope de Vega. Gràcies a l'experiència acumulada des de 1989 i a la seva estructura consolidada, el grup, conegut amb el nom de PROLOPE, es proposa seguir amb la tasca iniciada i preparar l'edició crítica de les comèdies contingudes en les Parts XI, XII, XIII.
D'altra banda, l'Anuari Lope de Vega, que ja s'ha convertit a destacat fòrum internacional d'estudi i debat, continuarà sent útil instrument per aprofundir a l'obra del Fènix i el teatre del Segle d'Or. Una part dels resultats d'investigació és accessible en Internet a la pàgina electrònica de PROLOPE
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 1/10/06 → 30/09/09 |
Finançament
- Ministerio de Educación y Ciencia (MEC): 197.230,00 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.