Easy Access for Social Inclusion Training

  • Matamala, Anna (Investigador/a principal)
  • Arias Badia, Blanca (Investigador/a)
  • Christiane Maa (Investigador/a)
  • Ester Hedberg, Ester (Investigador/a)
  • Fernandez Torne, Ana (Investigador/a)
  • Mangiron Hevia, Maria Carme (Investigador/a)
  • Orero, Pilar (Investigador/a)
  • Pablo Romero-Fresco (Investigador/a)
  • Perego, Elisa (Investigador/a)
  • Rocío Bernabé Caro, Rocío Bernabé (Investigador/a)
  • Soler, Olga (Investigador/a)
  • Tatjana Knapp (Investigador/a)
  • Veronika Rot (Investigador/a)

Detalls del projecte

Description

EASIT és una associació estratègica d'actors de diferents àmbits que aborden la innovació en l'educació superior, amb un focus en una de les prioritats europees en el context nacional: la inclusió social. EASIT sorgeix dels recursos d'aprenentatge existents amb l'objectiu de generar una ecologia formativa integral per als molts professionals de l'accessibilitat necessaris a Europa per complir els requisits legals i les necessitats de la societat. EASIT es basa en els resultats de projectes anteriors en fàcil lectura (ER) (Pathways I, Pathways II) i accessibilitat als mitjans (ADLAB, ADLAB PRO, ACT, ILSA) i dóna un pas endavant en el reconeixement d'un nou perfil professional en ER que s'incorporarà. experts en accessibilitat existents, com ara el descriptor d'àudio (ADLAB PRO), el subtitulador en directe (ILSA) o el gestor d'accessibilitat per a les arts escèniques (ACT).EASIT té com a objectiu definir les habilitats del professional (o professionals) implicats en la creació de contingut d'ER, amb èmfasi en com els professionals ja existents, com ara els audiodescriptors o els subtituladors, podrien ampliar les seves habilitats per atendre contextos híbrids innovadors en mitjans audiovisuals. Per fer-ho, EASIT pretén definir un marc metodològic d'implementació, proposant pràctiques compartides en ER a diferents països europeus. EASIT també produirà recomanacions sobre com es podria integrar l'ER amb els serveis d'accés existents als mitjans audiovisuals, més enllà de l'èmfasi tradicional de l'ER en la paraula impresa escrita. currículums existents desenvolupats com a part d'altres associacions estratègiques (ACT, ILSA, ADLAB PRO). Desenvoluparà recursos educatius oberts multilingües flexibles, de lliure disposició, que permetran formar experts en ER i ampliar les competències d'altres professionals de l'accessibilitat. Aquests materials es poden integrar en diferents entorns d'aprenentatge atenent les necessitats de diferents perfils d'estudiants.
AcrònimEASIT
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/09/1831/08/21

Socis col·laboradors

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) (guia)
  • Universidad de Hildesheim (Soci projecte)
  • Università degli Studi di Trieste (Soci projecte)
  • Dyslexiförbundet (Soci projecte)
  • Universidade de Vigo (UVIGO) (Soci projecte)
  • International University SDI Munchen (Soci projecte)
  • Zavod Risa, center za splo¿no, funkcionalno in kulturno Opismenjevanje (Soci projecte)
  • Radiotelevizija Slovenija, javni zavod RTV SLO (Slovenia) (Soci projecte)

Finançament

  • Servicio Español para la Internacionalización de la Educación: 401.000,00 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.