Doing Right(s). Innovative Tools for professionals working with LGBT families

Detalls del projecte

Descripció

Objectius del projecte:-Desenvolupar una definició interdisciplinària i transversal dels reptes que les famílies LGBT plantegen als professionals de la salut, l'educació, el dret i el treball social a nivell europeu, fusionant els coneixements reals sobre les necessitats i l'estructura d'aquestes famílies amb les visions dels professionals. a través d'un treball conjunt orientat a millorar les pràctiques d'inclusió als quatre països implicats a partir del currículum i les competències dels professionals;-Identificar un conjunt de competències clau per treballar amb pares i mares LGTB i els seus fills en diferents contextos: assistencial, escolar i educatiu. serveis, treball social i assistència jurídica.-Crear un currículum transnacional, transversal i interdisciplinari per a professionals en servei i futurs que treballin (o puguin treballar) amb pares i mares LGTB i els seus fills, amb una atenció especial a aquells contextos on aquest tipus de la formació és deficient o manca; - Sensibilitzar tant a l'acadèmia com als serveis públics sobre aquestes qüestions fent que els mòduls de formació i les eines de formació estiguin disponibles per als beneficiaris de secundària fora de l'associació, com ara universitats, centres de formació, ens locals i nacionals, associacions professionals, etcètera.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització16/10/1715/02/20

Socis col·laboradors

  • Queen Mary University of London (QMU) (Soci del projecte)
  • Tolerado (Soci del projecte)
  • Polish Academy of Science (Soci del projecte)
  • University of Verona (Coordinador) (guia)
  • Casal Lambda (Soci del projecte)
  • Agenzia Sanitaria e Sociale Regione Emilia Romagna (Soci del projecte)

Finançament

  • Istituto nazionale di documentazione, innovazione e ricerca educativa (INDIRE): 272.056,00 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.