Detalls del projecte
Descripció
La multiplicitat de l'oferta televisiva a Espanya i l'aparició de nous equips domèstics àudio-visuals han transformat el comportament dels telespectadors. Aquest nou context posa en evidència la necessitat d'un estudi que permeti conèixer els nous estils de relació de consum de televisió. És per això que plantegem aquest projecte. Fins ara, els estudis que s'han fet sobre aquest tema estan mancats, en alguns casos, de rigor científic i, en d'altres, tracten aspectes molt específics. És per això que el nostre projecte d'investigació proposa la validació d'una nova metodologia, basada en la combinació de tres mètodes utilitzats en les ciències socials, capaç de mostrar el conjunt de tots els elements que emergeixen en la relació que s'estableix entre l'individu/família i la televisió en el moment del seu consum.
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 22/06/92 → 22/06/94 |
Finançament
- Dirección General de Investigación Científica y Técnica (DGICyT): 15.626,30 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.