Detalls del projecte
Descripció
El pensament crític i l'alfabetització mediàtica són habilitats fonamentals per als joves del segle XXI. Segons la investigació acadèmica, dins del marc de l'alfabetització mediàtica, l'alfabetització cinematogràfica i audiovisual mereix una atenció especial, ja que pot contribuir a empoderar les persones per exercir opcions més informades i el mercat audiovisual i reaccionar i adaptar millor els reptes de la societat de la informació. D'acord amb les necessitats identificades, el desenvolupament de l'alfabetització mediàtica dels joves a través de l'ús de la producció audiovisual com a eina d'apoderament, participació i per a l'exercici de la ciutadania i el canvi social, és fonamental.
Per tant, l'objectiu general del procés CrAL, és difondre i ampliar la bona pràctica, "Escriptura i lectura creativa audiovisual", ja ciutadania i alfabetització mediàtica entre els alumnes de secundària, basada en l'ús del pensament creatiu i del llenguatge audiovisual.
Per tant, l'objectiu general del procés CrAL, és difondre i ampliar la bona pràctica, "Escriptura i lectura creativa audiovisual", ja ciutadania i alfabetització mediàtica entre els alumnes de secundària, basada en l'ús del pensament creatiu i del llenguatge audiovisual.
Títol curt | CrAL |
---|---|
Acrònim | CrAL |
Estatus | Acabat |
Data efectiva d'inici i finalització | 15/01/21 → 14/01/24 |
Socis col·laboradors
- European Grants International Academy Srl (Soci del projecte)
- Centar Tehničke Kulture Rijeka (Soci del projecte)
- Hellenic Open University (Soci del projecte)
- Istituto Centrale per i Beni Sonori ed Audiovisivi (Soci del projecte)
- All Digital AISBL (Coordinador)
- Association Langas Ateit AISBL (Soci del projecte)
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.