Cooperation to implement Creative Thinking and Gamification for innovative online training of STEM students

Detalls del projecte

Descripció

Per prosperar en l'economia actual impulsada per la tecnologia, l'actual generació d'estudiants STEM, que s'han vist afectats per la pandèmia, necessita la motivació i la determinació per adaptar-se ràpidament als canvis tecnològics.
Els membres del consorci cooperaran per identificar, compartir i millorar els mètodes en línia amb el pensament creatiu i les tècniques de gamificació per estimular l'aprenentatge mitjançant la innovació digital per al canvi social.
El projecte oferirà una metodologia i programes docents per als cursos de les unitats ITC (Tecnologies de la Informació) i CS (Sistemes de Control) per millorar les competències del professorat en l'ús de tècniques de gamificació i pensament creatiu per donar-los suport en el desenvolupament de nous materials d'aprenentatge, eines i mètodes d'avaluació. per millorar la infraestructura d'aprenentatge electrònic existent utilitzada a les seves pròpies organitzacions. La interconnexió entre els programes docents implementats a nivell de consorci es basarà en el marc europeu d'e-Competence, que fa referència a les competències en el context laboral professional de les TIC.
Així, els estudiants es beneficiaran de noves eines en línia que inspiraran el seu aprenentatge a través de la repetició d'una manera estimulant, augmentaran el seu interès i motivació pels cursos STEM, reduiran l'abandonament, milloraran la seva creativitat, els ajudaran a tenir èxit en un entorn que canvia ràpidament i donaran un llenguatge comú per a les competències i els nivells de competència aplicats i entès a tot Europa. Les eines en línia desenvolupades en el projecte afegiran valor a l'enfocament clàssic de les unitats universitàries, mitjançant un aprenentatge centrat en l'estudiant, adaptat a l'evolució individual de l'aprenentatge, donant suport als aprenents a triar un itinerari d'aprenentatge atractiu i flexible, que els permeti adaptar-se millor als les demandes del mercat laboral expressades a través de les e-competències.
AcrònimThinkGame
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/10/2330/09/26

Socis col·laboradors

  • Universitatea Dunarea de Jos Din Galati (Coordinador) (guia)
  • University of Malta (UM) (Soci del projecte)
  • Universitatea "Petrol-Gaze" Ploiesti (Soci del projecte)
  • Instituto Politécnico de Bragança (Soci del projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.