Saltar a la navegació principal
Saltar a la cerca
Vés al contingut principal
Portal de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona Inici
Ajuda i PMF
Català
Español
English
Inici
Perfils
Unitats de recerca
Projectes
Producció científica
Conjunts de dades
Tesis i Treballs supervisats
Cerca per experiència, nom o afiliació
Contribución al Análisis y Mejora de las competencias Metemáticas en la Enseñanza Secundaria con un nuevo entorno Tecnológico. CAMCOMESET
Fortuny Aymemi, Josep Maria
(PI)
Cobo Lozana, Pedro
(Altres)
Gutierrez Rodriguez, Angel
(Altres)
Hohenwarter Hohenwarter, Markus
(Altres)
Lavicza Lavicza, Zsolt
(Altres)
Murillo Ramón, Jesús
(Altres)
Richard Roy, Philippe
(Altres)
Sancho Vinuesa, Teresa
(Altres)
Seguí, Vicente Meavilla
(Altres)
Barba Uriach, David
(Investigador/a)
Fiol Mora, Maria Lluisa
(Investigador/a)
Rodríguez Gayarre, Rafael
(Investigador/a)
Yábar Madinaveitia, José Manuel
(Investigador/a)
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Sense entitat
Informació general
Fingerprint
Producció científica
(1)
Detalls del projecte
Descripció
Resum no disponible
Estatus
Acabat
Data efectiva d'inici i finalització
1/01/09
→
31/12/11
Finançament
Ministerio de Educación y Ciencia (MEC):
48.400,00 €
Veure tot
Veure menys
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.
Competencias
Keyphrases
100%
Secondary Education
Keyphrases
50%
Teacher Behavior
Keyphrases
50%
Mathematics Classroom
Mathematics
50%
Mathematical Argumentation
Mathematics
50%
Starting Point
Mathematics
50%
Argumentation
Psychology
50%
Social Interaction
Keyphrases
25%
Producció científica
Producció científica per any
2022
2022
2022
1
Article
Producció científica per any
Producció científica per any
(Reedición) Problemas ricos en argumentación para secundaria: reflexiones sobre el pensamiento del alumnado y la gestión del profesor
Morera Úbeda, L., Chico Gutiérrez, J.,
Badillo Jimenez, E. R.
&
Planas Raig, N.
,
2022
,
In:
SUMA.
100
,
pàg. 87 -98
12 pàg.
Producció científica
:
Contribució a revista
›
Article
›
Divulgació
Accés Obert
Secondary Education
100%
Teacher Behavior
100%
Starting Point
100%
Mathematics Classroom
100%
Mathematical Argumentation
100%
1
Descàrregues (Pure)