Contextualized pathways to reduce housing inequalities in the green and digital transition

Detalls del projecte

Description

El projecte Reducing housing inequalities in the green and digital transition (ReHousIn) es compromet a entendre millor els impactes de les recents crisis sobre les desigualtats en l'habitatge a les diferents regions europees, especialment pel que fa a la implementació de la transició verda posada en marxa per la UE. L'objectiu general és explorar els mecanismes que afecten la (re)producció de l'habitatge les desigualtats en condicions de crisi recents i els impactes de la transició verda induïda per la UE en diferents contextos nacionals i en diferents graus d'urbanització. A partir d'una comprensió contextualitzada i comparada dels mecanismes que (re)produeixen les desigualtats en l'habitatge, ReHousIn investiga vies de diversos nivells i iniciatives locals inclusives d'habitatge per provocar la UE innovadora, solucions polítiques nacionals i locals cap a un habitatge inclusiu i de qualitat, mitigant els possibles impactes negatius de la transició verda induïda per la UE. Realitza una anàlisi comparativa i multinivell a 9 països europeus: Àustria, França, Hongria, Itàlia, Noruega, Polònia, Espanya, Suïssa i Regne Unit, centrant-se en regions metropolitanes atractives, ciutats mitjanes i zones rurals.
Mitjançant un disseny de projecte de mètode mixt. Una anàlisi de dades quantitatives sobre les tendències recents de les desigualtats en l'habitatge i la seva relació amb les crisis als diferents nivells d'urbanització proporcionarà el marc per a 27 estudis de casos locals en els quals l'impacte de les trajectòries multinivells del sistema d'habitatge, els règims de benestar i les instrumentacions de la política ambiental en s'analitzen la (re)producció de les desigualtats locals en l'habitatge i l'aparició d'iniciatives d'habitatge inclusiu. A partir d'això, ReHousIn compara els mecanismes de diferenciació que alimenten els laboratoris de polítiques, amb l'objectiu de formular recomanacions sobre com abordar les externalitats socials negatives relacionades amb la transició verda de la UE a nivell de la UE, nacional i local.
AcrònimReHousIn
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/03/2428/02/27

Socis col·laboradors

• Metropolitan Research Institute - Városkutatás Kft. (Coordinador) (guia)
  • Techische Universität Wien (Vienna University of Technology) (TU WIEN) (Soci projecte)
  • Fondation Nationale des Sciences Politiques (Soci projecte)
  • Politecnico di Milano (PoliMI) (Soci projecte)
  • Norges Miljø- og biovitenskapelige universitet (NMBU) (Soci projecte)
  • Universytet Lodzki (Soci projecte)
  • ICLEI - Local Governments for Sustainability, European Secretariat (Soci projecte)
  • Universität Wien (University of Vienna) (Soci projecte)
  • University College London (UCL) (Soci projecte)
  • Eidgenössische Technische Hochschule Zürich (ETH Zurich) (Soci projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.