Coneixement domèstic i currículum escolar: experimentació i evaluació de materials educatius sobre igualtat d'oportunitats elaborades conjuntament per les mares-pares i els equips docents de centres d

Detalls del projecte

Descripció

Com a continuació d'una experiència destinada a \i potenciar la participació familiar a l'escola des de l'eix transversal de la coeducació,\i0 es presenta un projecte per a estimular la col·laboració de famílies i professorat en la producció de materials educatius. Amb aquesta finalitat es parteix de la mateixa hipòtesi d'investigació que va orientar aquell altre estudi, a saber: que les mares i pares elaboren un veritable coneixement domèstic mitjançant l'exercici de les responsabilitats educatives familiars. En aquesta línia, es pretén investigar les possibilitats d'introduir aquest coneixement domèstic en el currículum escolar, amb la intenció d'incorporar-lo a l'esfera pública d'activitat al temps que es desenvolupa l'objectiu educatiu de la igualtat d'oportunitats.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització16/12/9816/12/99

Finançament

  • Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología (CICYT): 22.537,90 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.