Detalls del projecte
Descripció
L'arribada al sistema educatiu d'escolars immigrants planteja un doble repte. Per una part, és precís construir modalitats d'acollida eficaces que permetin la seva plena incorporació al sistema educatiu. D'altra banda, és necessari que el professorat que els atén i l'alumnat autòcton que freqüenta les mateixes aules participin en l'esmentada incorporació, sense per això minvar l'eficàcia dels resultats del procés educatiu.
El present projecte - que s'inscriu en una línia de continuïtat amb dos estudis anteriors duts a terme pel mateix equip- té com a objectiu dissenyar, experimentar i avaluar una proposta integral i assentada en necessitats reals, que contempla simultàniament el desenvolupament, per part d'escolars autòctons i d'escolars immigrants, de tres tipus de competències: lingüístiques (a llengües autòctones i llengües estrangeres), interculturals i curriculars i, alhora, el treball colaboratiU entre el professorat que experimenta la proposta (docents de primària i secundària en exercici, futurs docents en pràctiques) i el professorat universitari.
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 13/12/04 → 12/12/07 |
Socis col·laboradors
- Universitat de Lleida (UdL) (Coordinador)
Finançament
- Ministerio de Educación y Ciencia (MEC): 22.080,00 €
- Ministerio de Educación y Ciencia (MEC): 3.900,00 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.