Detalls del projecte
Descripció
Les perspectives d'evolució de temes de recerca en relació a l'ensenyament científic preveuen que en els anys 90 seran prioritaris els temes relacionats amb el camp de l'educació ambiental. En aquests moments aflora, junt amb les noves tecnologies una nova cultura: una "cultura ecològica" basada en la comprensió del funcionament dels ecosistemes. Aquesta nova cultura forma part del que s'ha anat denominant educació ambiental.
Des dels àmbits educatius es constata que hi ha una efervescència pel que fa a l'elaboració de materials curriculars, però que manca recerca, tant per investigar quins són els continguts q incorporar en un currículum que prioritzi l'educació ambiental com per avaluar els resultats de l'aplicació d'aquests tipus de currículums. Especialment es remarca que se sap molt poc sobre si l'educació ambiental té algun èxit en millorar els coneixements dels alumnes i en modificar les seves actituds i conductes.
En el nostre país els nous curricula que es pretenen implantar a partir del pròxim any promouen de forma específica un aprenentatge científic relacionat amb aquesta temàtica. En conseqüència creiem que és molt necessari planificar una línies de recerca en aquest camp que permeti validar ,les noves actuacions que es promouen
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 1/04/91 → 31/03/92 |
Finançament
- Universitat Autònoma de Barcelona (UAB): 4.207,08 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.