AI Literacy Network in Primary Education

Detalls del projecte

Description

La motivació és clau per a l'adquisició de la lectoescriptura, perquè els alumnes que estan motivats per la lectura i l'escriptura són més fàcils participar en activitats de lectura i escriptura i així aprendre més de les activitats. A la pràctica, però, instrucció d'escriptura sovint és força repetitiu i dominat per tasques "artificials" sense públics autèntics. Aquest projecte pretén augmentar
la motivació dels estudiants per la lectura i l'escriptura, i facilitar als professors la bastida de les activitats d'alfabetització. Dissenyarem material de bastida digital per als estudiants i material d'orientació digital que ajudi els professors a bastir l'escriptura. Nosaltres dissenyarem algorismes que facilitin la circulació internacional dels textos dels estudiants (sistemes de recomanació, anàlisi automàtica de textos i traducció automàtica). Construirem un prototip de plataforma on aquest material i aquests algorismes es puguin implementar
i provat. Finalment, difondrem els resultats tant a nivell local, nacional i internacional. El principal resultat del projecte serà un prototip utilitzable de plataforma basada en l'evidència que bastida per a estudiants (edat = 8-11)
escriure i relacionar textos dels estudiants amb els lectors d'estudiants d'altres escoles i altres països. Després del projecte, es farà un prototip
transformar-se en una plataforma de codi obert totalment operativa i utilitzable per tots els professors i estudiants.
Títol curtAILIT
AcrònimAILIT
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/09/2231/08/25

Socis col·laboradors

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
  • Universitetet i Stavanger (Coordinador) (guia)
  • University of Twente (UT) (Soci projecte)
  • University of Aveiro (Soci projecte)
  • Dublin City University (DCU) (Soci projecte)
  • Fjelltun skole (Soci projecte)
  • Scoil Mhuire Gan Smal (Soci projecte)
  • Escola les Llisses

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.