A universe of media assets and co-creation opportunities at your fingertips (MediaVerse)

Detalls del projecte

Description

El panorama mediàtic tradicional ha evolucionat ràpidament: els diaris, la ràdio i la televisió formen part d'un paisatge que inclou blocs, vlogs i plataformes de xarxes socials. Amb el públic que cerquen experiències multimèdia més accessibles i dirigides als usuaris, els límits entre mitjans professionals, prosumidors i petits creadors s'estan desdibuixant. El projecte MediaVerse, finançat per la UE, treballa en la creació, enriquiment i distribució de mitjans de nova generació, proporcionant als usuaris eines d'autor avançades, una solució de gestió de drets habilitada per blockchain, serveis d'identificació impulsats per intel·ligència artificial i contractes intel·ligents que automatitzen les interaccions. negociació de drets de xarxa i monetització de continguts. L'objectiu és que els usuaris tinguin el control sobre el contingut que creen i comparteixen. El projecte posarà a prova el seu enfocament en l'àmbit del periodisme ciutadà i la cocreació de mitjans immersius i inclusius.
AcrònimMediaVerse
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/10/2030/09/23

Socis col·laboradors

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
  • CERTHS - Ethniko kentro erevnas kai technologikis anaptyxis (Coordinador) (guia)
  • Athens Technology Center Anonymi Biomichaniki Emporiki Kai Techniki Etaireia Efarmogon Ypsilis Technologias (Soci projecte)
  • Atos Spain S.A. (Soci projecte)
  • Fincons Group AG (Soci projecte)
  • LINKS Foundation – Leading Innovation & Knowledge for Society (Soci projecte)
  • Swiss Teletext Ltd (Soci projecte)
  • Deutsche Welle TV (Soci projecte)
  • Vragments GMBH (Soci projecte)
  • Time.lex (Soci projecte)
  • Artshare Investigacao Tecnologia Earte Lda

Finançament

  • Comissió Europea (CE): 4.933.000,00 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.