Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
-
SPICE: Sustainable Public spaces through Inclusive Community Engagement
Orero, P. (PI), Matamala, A. (Co-Investigador/a Principal), Mcdonagh ., S. A. (Investigador/a) & Oncins, E. (Investigador/a)
1/06/25 → 31/05/28
Projecte: Projecte Internacional de Recerca
-
InclusiVRity: InclusiVRity: Empowering secondary teachers with VR technologies to foster a more inclusive environment for neurodiverse students
Oncins, E. (PI), Mangiron Hevia, M. C. (Investigador/a) & Mcdonagh ., S. A. (Investigador/a)
31/12/24 → 30/06/27
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
ENACT: Easy-to-understand News for Collaborative Transformation
Matamala, A. (PI), Orero, P. (Investigador/a), Oncins, E. (Investigador/a), Brescia Zapata, M. (Investigador/a), Mcdonagh ., S. A. (Investigador/a) & Cuitavi Martin, M. (Predoctoral)
1/12/24 → 30/11/26
Projecte: Projecte Internacional de Recerca
-
ClearClimate: Engaging approaches and services for meaningful climate actions
Orero, P. (PI), Gunella ., C. (Investigador/a), Matamala, A. (Investigador/a), Mcdonagh ., S. A. (Investigador/a), Oncins, E. (Investigador/a), Del Pozo, M. (Col.laborador/a visitant), Brescia Zapata, M. (Investigador/a) & Kranjac-Berisavljevic, G. (Col.laborador/a visitant)
Comissió Europea (CE), MSCA Staff Exchanges
1/11/23 → 31/10/27
Projecte: Projecte Internacional de Recerca
-
ATHENA: Bringing Accessibility and Design for All into Higher Education Curricula
Matamala, A. (PI), Mangiron Hevia, M. C. (Investigador/a), Hermosa Ramirez, I. (Investigador/a), Brescia Zapata, M. (Investigador/a) & Mcdonagh ., S. A. (Investigador/a)
1/01/23 → 30/06/25
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
A study of easy-to-read adaptations in climate communication: a corpus analysis
Pujadas-Farreras, M. & Mcdonagh ., S. A., 26 d’abr. 2024, In: Universal Access in the Information Society. 13 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert1 Descàrregues (Pure) -
Beyond Words: Examining the Impact of Accent in Audio Description and Interpreting Research and Practice in the United Kingdom
Mcdonagh ., S. A., 2024, Audio Description and Interpreting Studies : Interdisciplinary Crossroads. Zhan, C. & Moratto, R. (ed.). Routledge, pàg. 96-106 11 pàg. (Routledge Advances in Translation and Interpreting Studies).Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
-
Exploring the Potential of Media Accessibility as a Pedagogical Tool: Students as Audio Describers
Brescia Zapata, M. & Mcdonagh ., S. A., 20 d’ag. 2024, Transforming Media Accessibility in Europe: Students as Audio Describers. Marcus-Quinn, A., Duarte, C. & Krejtz, K. (ed.). pàg. 317-335 19 pàg.Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert3 Descàrregues (Pure) -
Leaving no one behind in environmental education
Mcdonagh ., S. A., Gunella ., C., Orero, P., Brescia Zapata, M. & Matamala, A., 2024, 10 pàg.Producció científica: Altres contribucions
Accés Obert -
Accessing Northern Ireland’s contested past: Creating descriptive guides of the Maze and Long Kesh prison video tours
McDonagh, S., de gen. 2023, In: Journal of Specialised Translation. 39, 39, pàg. 52-76 25 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert3 Cites (Scopus)