Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Doctor/a, Desenvolupament de les competències socials en l’alumnat amb TEA a l’escola Inclusiva.
Data d'adjudicació: 28 de març 2022
Màster, Neuropsicologia i Neurologia de la Conducta, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 1 de març 2012
Llicenciat/da, Psicologia, Universitat de Barcelona (UB)
Data d'adjudicació: 1 de set. 2006
Posicions externes
Psicòloga, Jardiners de Sant Adrià, C.E.T.
1 de juny 2010 → …
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 2 Acabat
-
StepForME: StepForME - Steps Forward to Meaningful Employment of young people with emotional well-being problems after the Covid-19 pandemic
Sanahuja Gavalda, J. M. (PI), Fortuny Guasch, R. (Investigador/a), Badia Martin, M. D. M. (Investigador/a), Ribes Guàrdia, X. (Investigador/a Principal 2) & Pérez Romero, A. (Investigador/a)
1/11/21 → 31/12/23
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
Promoting Inclusive Education through Curriculum Development and Teacher Education in China (INCLUTE)
Sanahuja Gavalda, J. M. (PI), Badia Martin, M. D. M. (Investigador/a), Dr Bernie Morley (Investigador/a), Dr Juliette Hussey (Investigador/a), Dr Kai Liu (Investigador/a), Dr Luis Manuel Vicente Ferreira (Investigador/a), Dr Nan Wang (Investigador/a), Dr Shijian Chen (Investigador/a), Dr Xiaoling Qi (Investigador/a), Fortuny Guasch, R. (Investigador/a), Mas Torello, O. (Investigador/a), Olmos Rueda, P. (Investigador/a) & Pérez Romero, A. (Investigador/a)
Education Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA)
15/10/15 → 14/10/19
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
Producció científica
- 5 Article
-
Comparative stakeholder perspectives of inclusive education in four regions of China
Badia Martin, M. D. M., Fortuny Guasch, R., Zhou, H. & Gu, E., 2022, In: International Journal of New Education. 10, pàg. 21-38 18 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert4 Descàrregues (Pure) -
Comparativa de las estrategias metodológicas utilizadas en dos escuelas inclusivas con alumnado con Trastorno del Espectro Autista (TEA)
Fortuny Guasch, R. & Sanahuja Gavalda, J. M., 2020, In: Educación : Revista de la Universidad de Costa Rica. 44, 1, 15 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert1 Descàrregues (Pure) -
VISUAL IMPAIRMENT AS A CONSEQUENCE OF BRAIN TUMOUR: DIFFICULTIES EXPERIENCED BY THE CHILD IN SPATIAL ORIENTATION, AND IN THE COGNITIVE, SOCIAL AND COMMUNICATION AREAS
Fortuny Guasch, R., 1 de gen. 2018, In: Man - Disability - Society. pàg. -Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca
-
El proceso de inclusión desde la perspectiva del alumnado
Sanahuja Gavaldà, J. M., Fortuny Guasch, R. & Sabaté Juncosa, B., 1 de gen. 2014, In: Quad. digit.. pàg. 1-11Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca
-
Executive function assessment in children with ASD through ENFEN: Guidance for teachers
Fortuny Guasch, R., Sanahuja Gavalda, J. M. & Pescador, M., 1 de gen. 2014, In: Procedia: social & behavioral sciences (Online). 114, pàg. 730-734Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca
Tesi
-
Desenvolupament de les competències socials en l'alumnat amb TEA dins l'escola inclusiva.
Fortuny Guasch, R. (Autor), Sanahuja Gavalda, J. M. (Director/a), 28 de març 2022Tesi d’estudis: Tesi doctoral