Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Doctor/a, Doctora en Filosofia y letras (Ciencias de la Educación), Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 1 d’abr. 1994
Postgrau, European Diploma in Education and Training, Glasgow University. Firenze
Data d'adjudicació: 1 de juny 1991
Llicenciat/da, Llicenciada en Filosofia i Lletres. Especialitat en Pedagogia Social, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 30 de juny 1989
Posicions externes
Departamento de Pedagogía y Didáctica (Beca FPI), Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
1 de gen. 1991 → 1 de gen. 1992
Beca COMETT concedida por Training-Link Unit, University of Glasgow
1 d’abr. 1990 → 1 d’oct. 1990
Beca ERASMUS concedida Comisión Erasmus UAB, University of Glasgow
1 de gen. 1990 → 1 de març 1990
Beca de colaboración, otorgada por la UAB colaborar procesamiento de datos, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
1 de gen. 1988 → 1 de gen. 1989
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 8 Acabat
-
SER FP EN ESPAÑA: TRAYECTORIAS DE EXITO Y VALOR SOCIAL EN LA FORMACION PROFESIONAL
Pineda Herrero, P. (PI), CARRASCO TEMIÑO, M. A. (Col.laborador/a), Fernandez Sequi, H. (Col.laborador/a), Fernandez-Salinero, C. (Col.laborador/a), LOPEZ MARTIN, M. J. (Col.laborador/a), NARANJO CRESPO, M. (Col.laborador/a), SEPULVEDA PARRINI, P. F. (Col.laborador/a), Torres Sánchez, M. M. (Col.laborador/a), BELANDO MONTORO, M. R. (Investigador/a), CIVILA SALAS, A. C. (Investigador/a), Noguera Fructuoso, I. (Investigador/a), Quesada Pallares, C. (Investigador/a), Rodriguez Perez, S. (Investigador/a), Valdivia Vizarreta, P. (Investigador/a), Viñuela-Hernández, M. P. (Investigador/a), Virgós Sánchez, M. (Col.laborador/a) & Ciraso , A. (Col.laborador/a)
1/09/21 → 31/08/24
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Necessitats deformació a la Catalunya del futur (2030) i canvis necessaris al sistema de formació professionalreglat per cobrir-les, desenvolupat conjuntament a Universitat Autònoma de Barcelona i
Escardíbul, J. O. (CoPI), Pineda Herrero, P. (PI), Mora, T. (Investigador/a), Quesada Pallares, C. (Investigador/a), Sanchez Marti, A. (Investigador/a), Yarigina, A. (Investigador/a), Brutti, Z. (Investigador/a) & Ciraso , A. (Col.laborador/a)
Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP)
17/04/18 → 17/10/21
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
L'emprenedoria com a estratègia per millorar el talent a les Administracions Públiques
Pineda Herrero, P. (PI), Espona Barcons, B. (Becari/a), Quesada-Pallarès, C. (Investigador/a) & de Álava, M. F. (Investigador/a)
Escola d'Administració Pública de Catalunya (EAPC)
2/12/16 → 16/07/17
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Dual vocational education and training as a company strategy for safeguarding the skilled labour supply
Pineda Herrero, P. (PI)
- Federal Institute for Vocational Education and Training - BIBB (Bundesintitut für Berfusbildung)
7/09/15 → 30/04/16
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
MEEL. Modelo de evaluación del e-Learning en la Adminstración Pública
Pineda Herrero, P. (PI)
INAP - Instituto Nacional de Administración Pública
18/03/15 → 15/02/16
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Conceptos claves para la calidad de la educación superior online
Sepúlveda-Parrini, P., Pineda-Herrero, P. & Valdivia-Vizarreta, P., 2 de gen. 2024, In: RIED-Revista Iberoamericana de Educación a Distancia. 27, 1, pàg. 319-343 25 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Cites (Scopus)1 Descàrregues (Pure) -
Determinantes del acceso a la formación para el trabajo de las mujeres en Chile
Arenas Mejías, C. & Pineda Herrero, P., 28 de juny 2024, In: Revista Enfoques Educacionales. 21, 1, pàg. 139-164 26 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Descàrregues (Pure) -
Exploring Pedagogical and Digital Practices in Vocational Education and Training : Comparing Teacher and Student Perspectives
Noguera, I., Barrientos Sánchez, D., Torres Sánchez, M. & Pineda i Herrero, P., 4 de jul. 2024, In: Education Sciences. 14, 7, pàg. 734 14 pàg., 734.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Cites (Scopus) -
The impact of company size on dual VET quality in Spanish companies
Rodríguez-Pérez, S., Barrientos-Sánchez, D., Torres-Sánchez, M. & Pineda-Herrero, P., 3 de des. 2024, In: Education and Training. 66, 9, pàg. 1183-1198 16 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Transformación digital y metodológica de la formación profesional en la era pos-COVID
Noguera, I., Belando-Montoro, M. R., Torres Sánchez, M. & Pineda i Herrero, P., 18 de març 2024, In: Revista de Investigación Educativa. 42, 2, 23 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Cites (Scopus)
Tesi
-
L'auditoria de la formació a l'empresa
Pineda Herrero, P. (Autor), Sarramona López, J. (Director/a), 7 d’abr. 1994Tesi d’estudis: Tesi doctoral
Conjunts de dades
-
Cross-disciplinary competences and school-life balance among VET students during Covid-19 pandemic
Sánchez-Martí, A. (Creador), Ciraso ., A. (Creador), Fernández-Sequi, H. (Creador) & Pineda-Herrero, P. (Creador), figshare, 17 de febr. 2023
DOI: 10.6084/m9.figshare.22117703, https://figshare.com/articles/dataset/Data_set_questionnaire/22117703
Conjunt de dades