Projectes per any
Perfil personal
Educació / qualificació acadèmica
Postgrau, Noves Tecnologies Multimèdia i Educació, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 30 de maig 2001
Doctor/a, Doctorat en Ciencies de la Informació. Programa Comunicació Audiovisual i Publicitat, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 1 de febr. 1995
Llicenciat/da, Llicenciat en Ciències de la Informació, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 30 de juny 1990
Posicions externes
Redactora d'informatius, Televisió Espanyola
30 de set. 1989 → 31 de des. 1991
Redactora d'informatius, Ràdio Reus - Cadena SER
1 de juny 1989 → 30 de set. 1989
Redactora, Revista Quaderns Tècnics
15 de gen. 1988 → 30 de set. 1988
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Projectes
- 5 Acabat
-
La discriminación de género en la promoción profesional de la mujer creativa en publicidad: ¿el sexo es determinante para la selección de ideas y curriculums?
Roca Correa, D. (Investigador/a principal), Blanco Pont, J. M. (Investigador/a), Gonzalez Quesada, A. (Investigador/a), Grow, J. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN)
1/01/11 → 31/12/13
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Una aproximación científica a la desigualdad de genero entre las personas creadoras: construcción de un indicador numérico para la discriminación no consciente en las agencias de publicidad.
Roca Correa, D. (Investigador/a principal), Grow, J. G. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Institut Català de les Dones (ICD)
25/11/10 → 6/11/11
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Una aproximació científica a la desigualtat de gènere entre les persones creadores: l'accés de les dones a la funció de directores creativesa les agències de publicitat catalanes com a garantia de fem
Roca Correa, D. (Investigador/a principal), Alegre Rodriguez, I. (Investigador/a), Fernandez Gomez, B. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a), Obradors, M. (Investigador/a), Pueyo Ayhan, N. (Investigador/a), Ricarte Bescos, J. (Investigador/a), Rio, O. D. (Investigador/a), Rodríguez Fernández, J. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Institut Català de les Dones (ICD)
30/06/08 → 30/06/09
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Identificació perceptiva de locutors per a l'acústica forense
Rodríguez Bravo, Á. (Investigador/a principal), Giménez Iglesias, C. (Becari/a), Longhi , L. (Becari/a), Bernadas Suñé, D. (Investigador/a), Blanco Pont, J. M. (Investigador/a), García García, F. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a), Montoya Vilar, N. (Investigador/a), Oliver Comes, J. M. (Investigador/a), Perona Paez, J. J. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Dirección General de Enseñanza Superior e Investigación Científica (DGESIC)
30/12/99 → 30/12/02
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Modelització acústica de l'expressió emocional a l'espanyol.
Rodríguez Bravo, Á. (Investigador/a principal), Longhi , L. (Col.laborador/a), Blanco Pont, J. M. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a), Montoya Vilar, N. (Investigador/a), Murillo Puyal, J. (Investigador/a) & Oliver Comes, J. M. (Investigador/a)
Dirección General de Investigación Científica y Técnica (DGICYT)
1/11/95 → 1/11/98
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
El storydoing como modelo innovador de comunicación publicitaria que favorece una mejora en la sociedad
Rodríguez-Ríos, A. & Pernias, P. L., 2 de gen. 2023, In: Revista latina de comunicación social. 81, pàg. 171-190 20 pàg.Producció científica: Contribució a una revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Cites (Scopus) -
YouTube com a eina de divulgació formativa del TFG: el cas del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona
Lázaro Pernias, P. & Zeler, I. L., 2023, In: Quaderns del CAC. 49, pàg. 47-54 8 pàg.Producció científica: Contribució a una revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Nuevas narrativas en publicidad: El storydoing como modelo de comunicación que favorece la cocreación del relato de marca entre los usuarios de Instagram
Rodríguez-Ríos, A. & Lazaro Pernias, P., 31 de jul. 2022, In: AdComunica (Ed. impresa). 24, pàg. 57-80 24 pàg.Producció científica: Contribució a una revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
El storydoing como estrategia publicitaria innovadora en la sociedad red
Rodríguez-Ríos, A. & Lazaro Pernias, P., 2021, Comunicación en cuarentena: el cambio mediático en pandemia . Universidad de Alicante, pàg. 59-66 8 pàg. (Revista Mediterránea de Comunicación).Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Is there gender bias when creative directors judge advertising? Name cue effect in ad evaluation
Roca, D., Tena, D., Lázaro, P. & González, A., 1 de gen. 2016, In: International Journal of Advertising. 35, 6, pàg. 1008-1023Producció científica: Contribució a una revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
8 Cites (Scopus)
Tesi
-
Credibilitat i recursos visuals a la informació televisiva diària
Lázaro Pernias, P. (Autor/a)Balsebre Torroja, A. (Director/a), 15 de febr. 1995Tesi d’estudis: Tesi doctoral