Projectes per any
Perfil personal
Educació / qualificació acadèmica
Postgrau, Noves Tecnologies Multimèdia i Educació, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 30 de maig 2001
Doctor/a, Doctorat en Ciencies de la Informació. Programa Comunicació Audiovisual i Publicitat, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 1 de febr. 1995
Llicenciat/da, Llicenciat en Ciències de la Informació, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 30 de juny 1990
Posicions externes
Redactora d'informatius, Televisió Espanyola
30 de set. 1989 → 31 de des. 1991
Redactora d'informatius, Ràdio Reus - Cadena SER
1 de juny 1989 → 30 de set. 1989
Redactora, Revista Quaderns Tècnics
15 de gen. 1988 → 30 de set. 1988
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 5 Acabat
-
La discriminación de género en la promoción profesional de la mujer creativa en publicidad: ¿el sexo es determinante para la selección de ideas y curriculums?
Roca Correa, D. (PI), Blanco Pont, J. M. (Investigador/a), Gonzalez Quesada, A. (Investigador/a), Grow, J. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN)
1/01/11 → 31/12/13
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Una aproximación científica a la desigualdad de genero entre las personas creadoras: construcción de un indicador numérico para la discriminación no consciente en las agencias de publicidad.
Roca Correa, D. (PI), Grow, J. G. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Institut Català de les Dones (ICD)
25/11/10 → 6/11/11
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Una aproximació científica a la desigualtat de gènere entre les persones creadores: l'accés de les dones a la funció de directores creativesa les agències de publicitat catalanes com a garantia de fem
Roca Correa, D. (PI), Alegre Rodriguez, I. (Investigador/a), Fernandez Gomez, B. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a), Obradors, M. (Investigador/a), Pueyo Ayhan, N. (Investigador/a), Ricarte Bescos, J. (Investigador/a), Rio, O. D. (Investigador/a), Rodríguez Fernández, J. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Institut Català de les Dones (ICD)
30/06/08 → 30/06/09
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Identificació perceptiva de locutors per a l'acústica forense
Rodríguez Bravo, Á. (PI), Giménez Iglesias, C. (Becari/a), Longhi , L. (Becari/a), Bernadas Suñé, D. (Investigador/a), Blanco Pont, J. M. (Investigador/a), García García, F. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a), Montoya Vilar, N. (Investigador/a), Oliver Comes, J. M. (Investigador/a), Perona Paez, J. J. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Dirección General de Enseñanza Superior e Investigación Científica (DGESIC)
30/12/99 → 30/12/02
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Modelització acústica de l'expressió emocional a l'espanyol.
Rodríguez Bravo, Á. (PI), Longhi , L. (Col.laborador/a), Blanco Pont, J. M. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a), Montoya Vilar, N. (Investigador/a), Murillo Puyal, J. (Investigador/a) & Oliver Comes, J. M. (Investigador/a)
Dirección General de Investigación Científica y Técnica (DGICyT)
1/11/95 → 1/11/98
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Intel·ligència artificial : reptes, riscos i oportunitats per a l'ecosistema publicitari
González Quesada, A. & Lázaro Pernias, P., 24 de gen. 2025, In: Questiones publicitarias (Internet). 8, 35, pàg. 0005-10 6 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Brand name effects on alcohol counter-advertising behaviour
Roca-Correa, D., Lázaro-Pernias, P. & González-Quesada, A., 1 de jul. 2024, In: Revista Mediterranea de Comunicacion. 15, 2, 14 pàg., e24576.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert1 Descàrregues (Pure) -
Efectos del nombre de la marca sobre el comportamiento: el caso de la contrapublicidad del alcohol
Roca Correa, D., Lazaro Pernias, P. & Gonzalez Quesada, A., 2024, In: Revista Mediterranea de Comunicacion. 15, 2, pàg. 377-390 13 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Explorando nuevos modelos narrativos de planificación estratégica durante la pandemia de la Covid-19: El caso #fuerzabar, de Heineken.
Rodríguez-Ríos, A. & Lazaro Pernias, P., 2024, Creatividad en la narrativa publicitaria: Estrategia, contenidos y discursos.. García García, F., Tur Viñes, V., Rodrigo Martín, L. & de Miguel Zamora, M. (ed.). España: Dykinson, pàg. 203-219 17 pàg.Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
-
EL INSIGHT (CREATIVO) DEL CONSUMIDOR EN CAMPAÑAS CONTRA EL CONSUMO DE ALCOHOL A TRAVÉS DE UN LABORATORIO UNIVERSITARIO
Roca Correa, D. & Lazaro Pernias, P., 2023, Madrid. 1 pàg.Producció científica: Informe/llibre › Llibre d'Actes › Docència
Tesi
-
Credibilitat i recursos visuals a la informació televisiva diària
Lázaro Pernias, P. (Autor), Balsebre Torroja, A. (Director/a), 15 de febr. 1995Tesi d’estudis: Tesi doctoral