Projectes per any
Projectes
- 1 Acabat
-
Preparem als futurs mestres d'anglès per adquirir competencies digitals docents i saber-les aplicar en les seves pràctiques: una tasca col·laborativa entre els docents de la universitat, els tutors de
Masats Viladoms, M. D. (PI), Barba Calatrava, F. J. (Investigador/a), Cortada Simo, J. (Investigador/a), Dooly Owenby, M. (Investigador/a), Gonzalez Acevedo, N. (Investigador/a), Juanhuix Piqueras, M. (Investigador/a), Mont Algamasilla, M. (Investigador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a), Nussbaum Capdevila, L. (Investigador/a), Oliva Figueras, T. (Investigador/a), Pascual Calvo, X. (Investigador/a), Rueda Bejarano, M. (Investigador/a), Salder, R. (Investigador/a), Sanchez Esther, S. (Investigador/a), Tolosa Izquierdo, C. (Investigador/a), Vallejo Rubinstein, C. C. (Investigador/a), desconocido, D. (Investigador/a) & desconocido 2, D. 2. (Investigador/a)
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)
28/07/16 → 31/03/19
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
Tesi
-
Making Visible Potentially Transformative Engagements: Preschoolers 'Peer Interacció en Autonomous and Collaborative Tasks Supported by iPads and Beebots
Gonzalez Acevedo, N. (Autor), Dooly Owenby, M. (Director/a), 10 de des. 2020Tesi d’estudis: Tesi doctoral
-
Flexible-Synthetic Phonics with EFL Preschoolers: A Case Study
Gonzalez Acevedo, N. (Autor), Dooly Owenby, M. A. (Director/a), 15 de set. 2012Tesi d’estudis: Tesina (TFM)
Conjunts de dades
-
Joint efforts for innovation: Working together to improve foreign language teaching in the 21st century
Masats Viladoms, M. D. (Creador), Mont Algamasilla, M. (Creador) & Gonzalez Acevedo, N. (Creador), Zenodo, 31 de maig 2019
DOI: 10.5281/zenodo.3064129, https://zenodo.org/records/3064130
Conjunt de dades