Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Doctor/a, Doctorat en Didàctica de la Llengua, la Literatura i les Ciències Soci, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 25 d’abr. 2005
Llicenciat/da, Filologia Anglesa (convalidació), Universitat de Barcelona (UB)
Data d'adjudicació: 2 d’oct. 2003
Postgrau, Masters of Arts in Education, The Open University
Data d'adjudicació: 31 de des. 1994
Llicenciat/da, Bachelor of Arts (Spanish), Wake Forest University (WFU)
Data d'adjudicació: 25 de maig 1988
Posicions externes
Professora Agregada Interina , Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
1 de set. 2013 → 31 d’ag. 2014
Professora Lectora , Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
1 de set. 2007 → 31 d’ag. 2013
Professora Col·laboradora , Institut de Ciències de l’Educació
1 de set. 1999 → 31 d’ag. 2004
Professora Associada , Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
1 de set. 1992 → 31 d’ag. 2007
UDAPE: Unitat d'Anàlisi de Polítiques Econòmiques i Socials (Harvard University-Bolivia), UDAPE: Unidad de Análisis de Políticas Económicas y Sociales (Harvard University-Bolivia)
1 d’oct. 1989 → 15 de març 1991
Lectora Literatura Anglesa, Universidad Mayor de San Andrés
1 d’oct. 1989 → 30 d’abr. 1991
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
-
ALPHABETICA: Activating Learning Paths: Holistic Arts-Based Education and Training for Inclusion and Cultural Awareness
Rubio Carbonero, G. (Investigador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a), Vallejo Rubinstein, C. C. (PI), Dooly Owenby, M. (Investigador/a), Llompart Esbert, J. (Investigador/a), Vargas Urpi, M. (Investigador/a), Arumi Ribas, M. (Investigador/a) & Masats Viladoms, M. D. (Investigador/a)
1/01/25 → 30/06/28
Projecte: Projecte Internacional de Recerca
-
AILIT: AI Literacy Network in Primary Education
Dooly Owenby, M. (PI), Fontich Vicens, X. (Investigador/a), Lopez Vera, M. (Investigador/a), Masats Viladoms, M. D. (Investigador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a), Mont Algamasilla, M. (Investigador/a) & Uwosomah, E. (Col.laborador/a)
1/09/22 → 31/08/25
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
CONSTRUCTING A COLLABORATIVE UNDERSTANDING OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING FOR THE XXI CENTURY
Llompart Esbert, J. (PI), Vallejo Rubinstein, C. C. (Col.laborador/a), Dooly Owenby, M. (Investigador/a), Martínez-Fernández, J. R. (Investigador/a), Masats Viladoms, M. D. (Investigador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a), Holguin Vaca, D. P. (Col.laborador/a), Pratginestós Pou, C. (Col.laborador/a), Silva Gomes De Albuquerque, D. L. (Col.laborador/a) & Bibi, S. M. (Col.laborador/a)
1/11/21 → 31/10/24
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
DIGITASK4IC: DIGITIZING PEDAGOGICAL TASK DESIGN FOR INTERACTIONAL COMPETENCE
Masats Viladoms, M. D. (PI), Dooly Owenby, M. (Investigador/a), Vallejo Rubinstein, C. C. (Investigador/a) & Moore de Luca, E. S. (Investigador/a)
1/06/21 → 30/11/22
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
VALIANT: Virtual Innovation and Support Networks for Teachers / VALIANT
Fontich Vicens, X. (Investigador/a), Yu, X. (Col.laborador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a), Vallejo Rubinstein, C. C. (Investigador/a), Dooly Owenby, M. (PI) & Masats Viladoms, M. D. (Investigador/a)
28/02/21 → 28/02/24
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
It Is Not the Huge Enemy : Preservice Teachers' Evolving Perspectives on AI
Uwosomah, E. E. & Dooly Owenby, M., 26 de gen. 2025, In: Education Sciences. 15, 2, 20 pàg., 152.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert1 Citació (Scopus) -
La realidad virtual (RV) en el aula de la lengua inglesa: un estudio etnográfico
Dooly Owenby, M. & Lopez Vera, M., 17 de maig 2024, In: Didáctica. Lengua y Literatura.. 36, pàg. 201-213 13 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Descàrregues (Pure) -
Accesibilidad a la tecnología y justicia social
Dooly, M. & Comas-Quinn, A., 15 de des. 2023, La enseñanza del español mediada por tecnología: de la justicia social a la Inteligencia Artificial (IA). Muñoz-Basols, J., Fuertes Gutiérrez, M. & Cerezo, L. (ed.). 1 ed. pàg. 24-47 24 pàg.Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Languages Around Us: (In)visibility Matters
López Vera, M. & Dooly, M., 2023, Linguistic Landscapes in Language and Teacher Education : Multilingual Teaching and Learning Inside and Beyond the Classroom. Springer Science and Business Media B.V., pàg. 21-37 17 pàg. (Multilingual Education; vol. 43).Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
-
Language Teaching, Language Learning, and Virtual Exchange in an Age of Complexity
Dooly, M., de juny 2023, In: International Journal of Computer-Assisted Language Learning and Teaching. 12, 3, pàg. 1-18 18 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert1 Descàrregues (Pure)
Tesi
-
Wielding his pen to champion the oppressed: a cultural studies approach to the political agendas in Nuruddin Farah's fiction
Dooly Owenby, M. (Autor), Hand Cranham, F. (Director/a), 14 de jul. 1999Tesi d’estudis: Tesina (TFM)
-
Linguistic diversity: a qualitative analysis of foreign language teachers' category assembly
Dooly Owenby, M. (Autor), Nussbaum Capdevila, L. (Director/a), 25 d’abr. 2005Tesi d’estudis: Tesi doctoral
Organitzacions
-
Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües
Unitat organitzativa: Grup de Recerca