Projectes per any
Perfil personal
Educació / qualificació acadèmica
Doctor/a, Doctora en Psicologia de l'educació, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 18 de set. 2012
Màster, Màster Interuniversitari en psicologia de l'educació, Universitat de Barcelona (UB)
Data d'adjudicació: 28 de febr. 2010
Llicenciat/da, Llicenciatura en Psicopedagogia, Universitat Oberta de Catalunya
Data d'adjudicació: 20 de juny 2005
Diplomat/da, Diplomat en professor d'EGB- Especialitat Ciències, Universitat Ramon Llull (URL)
Data d'adjudicació: 23 de juny 1986
Posicions externes
Mestra d'Educació Primària , Escola Marinada - Montornès del Vallès
1 de set. 2007 → 31 d’ag. 2008
Mestra d'Educació Primària , CEIP Mas Maria- Cabrils
1 de set. 2006 → 31 d’ag. 2007
Mestra d'Educació Primària - Cap d'Estudis, Escola Bergantí- El Masnou
1 de set. 1986 → 31 d’ag. 2006
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 3 Acabat
-
OBSERVACION ENTRE IGUALES COMO DESARROLLO PROFESIONAL DOCENTE: HACIA UNA CULTURA COLABORATIVA EN CENTROS DE PRIMARIA Y SECUNDARIA
Duran Gisbert, D. (PI), DE LA IGLESIA MAYOL, B. (Investigador/a Principal 2), Flores Coll, M. (Col.laborador/a), LLABRES FERRER, J. (Col.laborador/a), Miquel Bertran, E. (Col.laborador/a), O'LEARY, M. (Col.laborador/a), REYNOLDS, D. (Col.laborador/a), Ribosa Martinez, J. (Col.laborador/a), TIRADO RAMOS, M. A. (Col.laborador/a), BOUZA SAMPOL, A. (Investigador/a), Corcelles Seuba, M. (Investigador/a), FORTEZA FORTEZA, M. D. (Investigador/a), MONGUILLOT HERNANDO, M. (Investigador/a), MORENO TALLON, F. (Investigador/a), Noguera Fructuoso, I. (Investigador/a), SALA BARS, I. (Investigador/a) & Morodo Horrillo, A. (Col.laborador/a)
1/09/21 → 31/08/24
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Docència compartida :com a instrument d'atenció a l'alumnat de primària i com a instrument d'aprendentatge entre mestres
Duran Gisbert, D. (PI), Carrera Comas, J. (Investigador/a), Casadella Matamoros, M. (Investigador/a), Corcelles Seuba, M. (Investigador/a), Corominas Baig, E. (Investigador/a), Flores Coll, M. (Investigador/a), Lázaro Oliveras, E. (Investigador/a), Mas Torello, O. (Investigador/a), Miquel Bertran, E. (Investigador/a), Oller Sánchez, M. T. (Investigador/a), Ribas Seix, T. (Investigador/a), Sanahuja Gavalda, J. M. (Investigador/a) & Ribosa Martinez, J. (Col.laborador/a)
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)
28/07/16 → 27/07/18
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Descobrint el rol docent en la societat del coneixement: les actuacions dels mestres en les situacions d'aprenentage entre iguals.
Duran Gisbert, D. (PI), Birello , M. (Investigador/a), Capdet Cidoncha, L. (Investigador/a), Corcelles Seuba, M. (Investigador/a), Corominas, E. (Investigador/a), Flores Coll, M. (Investigador/a), Miquel Bertran, E. (Investigador/a), Oller Sánchez, M. T. (Investigador/a), Ribas Seix, T. (Investigador/a) & Van Keer, H. (Investigador/a)
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)
28/07/14 → 30/12/15
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Teacher collaborative knowledge building in Reciprocal Peer Observation
Flores, M., Miquel, E. & Duran, D., 15 de febr. 2025, In: European Journal of Psychology of Education. 40, 1, pàg. 1-20 20 pàg., 45.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Descàrregues (Pure) -
Does reciprocal peer observation promote the transfer of learning to teaching practice?
Flores Coll, M., Sala Bars, I., Ortiz, M. & Duran Gisbert, D., 21 de juny 2024, In: Psychology in the Schools. 61, 10, pàg. 3873-3890 18 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Cites (Scopus)3 Descàrregues (Pure) -
Espais d’aula confortables i orientats a promoure l’ús oral del català entre els alumnes que hi mostren dificultats
Duran, D., Flores, M., Ribosa, J. & Sánchez Poyato, L., 4 de des. 2024, In: Comunicació educativa. 37, pàg. 73-102 30 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Descàrregues (Pure) -
How does peer tutoring contribute to the development of reading comprehension? Evidence from ten years of practice
Flores Coll, M., Ribosa Martinez, J. & Duran Gisbert, D., 1 de jul. 2024, In: Revista de Psicodidáctica. 29, 2, pàg. 176-184 9 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Descàrregues (Pure) -
Un programa de tutoría entre iguales para la resolución de problemas matemáticos
Bastart Jané, C. & Flores Coll, M., 2024, In: REDIE. Revista Electrónica de Investigación Educativa. 26, 31 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Descàrregues (Pure)
Tesi
-
Llegim en parella. Influència de la tutoria entre iguals en la comprensió i l'autoconcepte lector
Flores Coll, M. (Autor), Duran Gisbert, D. (Director/a), 18 de set. 2012Tesi d’estudis: Tesi doctoral