Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Màster, Màster de Traducció Audivisual
de set. 2020 → de juny 2021
Graduat/da, Grau en Traducció i Interpretació
de set. 2015 → de jul. 2020
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
-
FROM WRITTEN TO ORAL TEXTS IN EASY LANGUAGE: EASY AUDIOS IN CULTURAL VISITS AND VIDEOGAMES
Mangiron Hevia, M. C. (PI), Matamala, A. (Investigador/a Principal 2), Elisa Perego (Univ. Trieste) (Col.laborador/a), Oliva Zamora, M. A. (Col.laborador/a), Oncins, E. (Col.laborador/a), Parpan, A. (Col.laborador/a), Pujadas Farreras, M. (Col.laborador/a), Suárez de la Torre, M. M. (Col.laborador/a), Edo Julia, M. (Investigador/a), Machuca Ayuso, M. J. (Investigador/a), Rica Peromingo, J. P. (Investigador/a) & Villaecija Chavarria, A. (Col.laborador/a)
1/09/23 → 31/08/26
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
GreenSCENT: Smart Citizen Education for a greeN fuTure
Orero, P. (PI), Matamala, A. (Investigador/a), Brescia Zapata, M. (Investigador/a), Pujadas Farreras, M. (Investigador/a), Mcdonagh ., S. A. (Investigador/a), Gunella ., C. (Investigador/a) & Oncins, E. (Investigador/a)
10/01/22 → 31/12/24
Projecte: Projecte Internacional de Recerca
-
A study of easy-to-read adaptations in climate communication: a corpus analysis
Pujadas-Farreras, M. & Mcdonagh ., S. A., 26 d’abr. 2024, In: Universal Access in the Information Society. 13 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert1 Descàrregues (Pure) -
CLIMATE ADVOCACY TOOLKIT: Making Climate Advocacy Accessible For All
Gunella, C. & Pujadas-Farreras, M., 1 de jul. 2024, 25 pàg.Producció científica: LLibre/informe › Llibre › Divulgació
Accés Obert1 Descàrregues (Pure) -
Examining the Accessibility of Online Educational Content: A Case Study of Second-Language Learning Videos
González-Sordé, M. & Pujadas-Farreras, M., 2024, Transforming Media Accessibility in Europe: Digital Media, Education and City Space Accessibility Contexts. Marcus-Quinn, A., Krejtz, K. & Duarte, C. (ed.). Cham, pàg. 247-264 18 pàg.Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert