Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Màster, Màster en Formació de Professorat d'Ensenayament Secundari obligatori..., Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Data d'adjudicació: 15 de jul. 2016
Doctor/a, Doctora en Psicologia, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 10 de maig 2012
Graduat/da, Graduada en Humanitats, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 1 de jul. 2009
Altres, Diploma d'Estudis Avançats (DEA) en Psicologia Evolutiva i de l'Educac, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 14 de jul. 2005
Llicenciat/da, Llicenciada en Psicologia, Universitat Ramon Llull (URL)
Data d'adjudicació: 1 de jul. 2001
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Projectes
- 1 Acabat
-
Diseño de escenarios instruccionales para grupos de alumnos con características de personalidad diversas.
Clariana i Muntada, M. (PI), Gotzens Busquets, C. (Co-Investigador/a Principal), Dezcallar Saez, M. T. (Becari/a), Badia Martin, M. D. M. (Investigador/a), Castello Tarrida, A. (Investigador/a), Cladellas Pros, R. (Investigador/a) & Genovard Rossello, C. (Investigador/a)
Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN)
1/01/10 → 31/12/12
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Uso lúdico de las TIC, procrastinación y género: un estudio con alumnos de educación primaria
Badia, M., Dezcallar, T. & Cladellas, R., 29 de nov. 2018, In: Aloma. 36, 2, pàg. 33-40 8 pàg.Títol traduït de la contribució :Uso lúdico de las TIC, su incidència en la procrastinación de los alumnos de educación primaria y su influencia en el género. : A study of primary school students Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Cites (Scopus)1 Descàrregues (Pure) -
Conciencia y trabajo continuo como predictores del rendimiento académico en estudiantes españoles
Badia Martín, M. D. M., Dezcallar Sáez, T., Gotzens Busquets, C., Clariana Muntada, M. & Cladellas Pros, R., 2015, In: Revista Complutense de Educacion. 26, 2, pàg. 367-384 18 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert7 Cites (Scopus) -
Night-rest patterns, extracurricular sports activities and academic achievement in primary education students
Cladellas, R., Clariana, M., Gotzens, C., Badia, M. & Dezcallar, T., 1 de gen. 2015, In: Revista de Psicologia del Deporte. 24, 1, pàg. 53-59Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert14 Cites (Scopus) -
Patrones de descanso, actividades físico-deportivas extraescolares y rendimiento académico en niños y niñas de primaria
Cladellas Pros, R., Clariana i Muntada, M., Gotzens Busquets, C., Badia Martin, M. D. M. & Dezcallar Saez, M. T., 2015, In: Psicología del Deporte. 24, 1, pàg. 53-59 7 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Videojuegos, televisión y rendimiento académico en alumnos de primaria.
Gotzens Busquets, C., Cladellas Pros, R., Dezcallar Saez, M. T., Clariana Muntada, M. & Badia Martín, M. D. M., 2015, In: Pixel-bit (Ed. impresa). 46, pàg. 25-38 14 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
2 Citacions (Web of Science)
Tesi
-
Relación entre procesos mentales y sentido háptico: emociones y recuerdos mediante el análisis empírico de texturas.
Dezcallar Saez, M. T. (Autor), Genovard Rossello, C. (Director/a) & Genovard Rossello, C. (Tutor/a), 10 de maig 2012Tesi d’estudis: Tesi doctoral
-
El tacto en el ser humano: tacto, contacto y transitividad.
Dezcallar Saez, M. T. (Autor), Genovard Rossello, C. (Director/a), 10 de des. 2004Tesi d’estudis: Tesina (TFM)