Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Doctor/a, Ciències de l'Educació, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 8 d’oct. 2008
Màster, Didàctica de la Llengua i la Literatura, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 14 de gen. 2000
Llicenciat/da, Filosofia i Lletres (Filologia Anglogermànica), Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 8 d’oct. 1994
Posicions externes
Consultora de l'assignatura Anglès I, Universitat Oberta de Catalunya
26 de febr. 2003 → 25 de jul. 2003
Consultora de l'assignatura Anglès I, Universitat Oberta de Catalunya
10 de set. 2002 → 20 de febr. 2003
Professora, Universitat Ramon Llul
1 de set. 2001 → 31 de jul. 2002
Consultora de l'assignatura Anglès I, Universitat Oberta de Catalunya
1 de set. 2000 → 31 de jul. 2001
Professora substituta, IES Agustí Serra i Fontanet (Sabadell)
1 d’oct. 1999 → 11 de maig 2000
Professora, Universitat Politècnica de Catalunya
1 de març 1998 → 31 d’ag. 1998
Professora substituta, IES Bellulla (Canovelles)
12 de set. 1996 → 31 d’ag. 1997
Professora substituta, I.E.S. Duc de Montblanc (Rubí)
5 de març 1996 → 22 de juny 1996
Professora substituta, I.B. Duc de Blanxart (Terrassa)
15 de febr. 1996 → 4 de març 1996
Professora substituta, Escuela Oficial de Idiomas (Sabadell)
19 de gen. 1993 → 2 de febr. 1996
Professora d'anglès, The English Corner School (Manresa)
1 de nov. 1989 → 1 de jul. 1992
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
-
ALPHABETICA: Activating Learning Paths: Holistic Arts-Based Education and Training for Inclusion and Cultural Awareness
Rubio Carbonero, G. (Investigador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a), Vallejo Rubinstein, C. C. (PI), Dooly Owenby, M. (Investigador/a), Llompart Esbert, J. (Investigador/a), Vargas Urpi, M. (Investigador/a), Arumi Ribas, M. (Investigador/a) & Masats Viladoms, M. D. (Investigador/a)
1/01/25 → 30/06/28
Projecte: Projecte Internacional de Recerca
-
AILIT: AI Literacy Network in Primary Education
Dooly Owenby, M. (PI), Fontich Vicens, X. (Investigador/a), Lopez Vera, M. (Investigador/a), Masats Viladoms, M. D. (Investigador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a), Mont Algamasilla, M. (Investigador/a) & Uwosomah, E. (Col.laborador/a)
1/09/22 → 31/08/25
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
EL DESARROLLO DE LA COMPETENCIA ESCRITA Y EL RAZONAMIENTO CRITICO EN LOS GRADOS DE MAESTRO
Fontich Vicens, X. (PI), BEAUMANOIR SECQ, M. (Col.laborador/a), CASTEDO, M. (Col.laborador/a), COSTA, A. L. (Col.laborador/a), CRISTOBAL HORNILLOS, R. (Col.laborador/a), Cerrato Lara, M. (Col.laborador/a), ELF, N. (Col.laborador/a), Funke, R. (Col.laborador/a), GAUVIN, I. (Col.laborador/a), HOZ, G. (Col.laborador/a), JOUILI, E. (Col.laborador/a), TORRES VILLAMIL, M. J. (Col.laborador/a), TRONCOSO DIAZ, M. A. (Col.laborador/a), VAN RIJT, J. (Col.laborador/a), FABREGAT BARRIOS, S. (Investigador/a), Jaraiz Cabanillas, F. J. (Investigador/a), Masats Viladoms, M. D. (Investigador/a), PEREZ PAREJO, R. (Investigador/a), Parejo, I. G. (Investigador/a), SANCHEZ MORILLAS, C. (Investigador/a), SOTO VAZQUEZ, J. (Investigador/a) & TENA FERNANDEZ, R. (Investigador/a)
1/09/21 → 31/08/25
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
CONSTRUCTING A COLLABORATIVE UNDERSTANDING OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING FOR THE XXI CENTURY
Llompart Esbert, J. (PI), Vallejo Rubinstein, C. C. (Col.laborador/a), Dooly Owenby, M. (Investigador/a), Martínez-Fernández, J. R. (Investigador/a), Masats Viladoms, M. D. (Investigador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a), Holguin Vaca, D. P. (Col.laborador/a), Pratginestós Pou, C. (Col.laborador/a), Silva Gomes De Albuquerque, D. L. (Col.laborador/a) & Bibi, S. M. (Col.laborador/a)
1/11/21 → 31/10/24
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
DIGITASK4IC: DIGITIZING PEDAGOGICAL TASK DESIGN FOR INTERACTIONAL COMPETENCE
Masats Viladoms, M. D. (PI), Dooly Owenby, M. (Investigador/a), Vallejo Rubinstein, C. C. (Investigador/a) & Moore de Luca, E. S. (Investigador/a)
1/06/21 → 30/11/22
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
¿El plurilingüismo mejora la competencia lectora?
Masats Viladoms, M. D. & Noguerol Rodrigo, A., 2024, In: Dosier Graó. 9, pàg. 111-111Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Exploring language alternation and participation in an ‘in-between learning scenario’: a case study of a WhatsApp chat with secondary students of English
Pratginestós, C. & Masats, D., 23 de febr. 2024, In: Classroom Discourse. 15, 3, pàg. 273-292 20 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Interacció i plurilingüisme a l’aula
Masats, D., Llompart Esbert, J. & Moore de Luca, E. S., 2024, In: Articles de Didàctica de la Llengua i de la Literatura (Ed. impresa). 101Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Interacción y plurilingüismo en el aula
Masats, D., Llompart Esbert, J. & Moore de Luca, E. S., 2024, In: Textos de didáctica de lengua y de la literatura (Ed. impresa). 104Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Mediation-in-interaction in computer-enhanced non-formal contexts for learning English
Masats, D., Moore, E. & Herrera, A., 1 de gen. 2024, Mediation as Negotiation of Meanings, Plurilingualism and Language Education. Dendrinos, B. (ed.). London, pàg. 131-152 22 pàg.Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
Tesi
-
El discurs dels aprenents d'anglès com a llengua estrangera: Una aproximació interactivista al procés de construcció de tasques comunicatives
Masats Viladoms, M. D. (Autor), Nussbaum Capdevila, L. (Director/a), 3 d’oct. 2008Tesi d’estudis: Tesi doctoral
-
La reparació en el discurs dels aprenents de llengua estrangera
Masats Viladoms, M. D. (Autor), Nussbaum Capdevila, L. (Director/a), 29 de set. 1999Tesi d’estudis: Tesina (TFM)
Conjunts de dades
-
Joint efforts for innovation: Working together to improve foreign language teaching in the 21st century
Masats Viladoms, M. D. (Creador), Mont Algamasilla, M. (Creador) & Gonzalez Acevedo, N. (Creador), Zenodo, 31 de maig 2019
DOI: 10.5281/zenodo.3064129, https://zenodo.org/records/3064130
Conjunt de dades