Projectes per any
Perfil personal
Interessos de recerca
Trams de docència
Nombre de trams de docència bàsics 4
Data d´obtenció del darrer tram de docència bàsic 1/1/19
Nombre de trams de docència autonòmics 4
Data d´obtenció del darrer tram de docència autonòmic 1/1/19
Trams de recerca
Nombre de trams de recerca bàsics 2
Data d´obtenció del darrer tram de recerca bàsic 1/1/19
Nombre de trams de recerca autonòmic 2
Data d´obtenció del darrer tram de recerca autonòmic 1/1/19
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Màster, Psicologia de l´Aprenentatge Humà, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 10 de des. 2001
Doctor/a, Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 1 de gen. 2001
Postgrau, Fonaments de disseny i estadística, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 5 de set. 2000
Altres, Suficiencia Investigadora, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 6 d’oct. 1999
Llicenciat/da, Psicopedagogia, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 29 de març 1996
Diplomat/da, Magisteri, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 23 de jul. 1993
Posicions externes
Membre de la xarxa del projecte i4KIDS
1 de gen. 2023 → 31 de des. 2025
Coordinadora Piune (alumnat amb discapacitat) dels graus i màster de la facultat de psicologia
12 de set. 2019 → …
Equip directiu del Centre de Recerca per a una societat inclusiva (CERSIN)
4 de jul. 2018 → …
Professora de les matèries de Psicologia en el curs per a Treballadores Familiars subvencionat per la Generalitat de Catalunya, Centre d´orientació psicològica
15 de des. 1997 → 1 de febr. 1998
Mestra, Generalitat de Catalunya
15 de set. 1996 → 1 de set. 1997
Psicopedagoga, Residència Juvenil de Manresa
15 de set. 1996 → 1 de set. 1998
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 13 Acabat
-
TRAIT: Training to raise awareness and inclusion of Transgender
1/11/23 → 30/04/25
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
DEEP: Disability and professional Empowerment Engaging 3d Printing
Badia Martin, M. D. M. (PI), Brundelius , M. C. (Investigador/a) & Marimon Serra, X. (Col.laborador/a)
1/01/22 → 31/12/23
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
StepForME: StepForME - Steps Forward to Meaningful Employment of young people with emotional well-being problems after the Covid-19 pandemic
Sanahuja Gavalda, J. M. (PI), Fortuny Guasch, R. (Investigador/a), Badia Martin, M. D. M. (Investigador/a), Ribes Guàrdia, X. (Investigador/a Principal 2) & Pérez Romero, A. (Investigador/a)
1/11/21 → 31/12/23
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
INART dis: Fostering social inclusion for all through artistic education: developing support for students with disabilities
Sanahuja Gavalda, J. M. (PI), Moron Velasco, M. (Investigador/a Principal 2), Badia Martin, M. D. M. (Investigador/a), Gutierrez Colominas, D. (Investigador/a), Miquel Bertran, E. (Investigador/a), Pérez Romero, A. (Investigador/a), Ribes Guàrdia, X. (Investigador/a), Robledo Sánchez, A. (Col.laborador/a), Venter, A. C. (Col.laborador/a), Benages Campins, E. (Investigador/a), Garcia Valles, X. (Becari/a), Sangüesa, M. (Becari/a), Vela, X. (Becari/a) & Bachmann, S. (Investigador/a)
1/12/20 → 30/11/23
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
PATH: Prevention of Addiction Through emotional education
Badia Martin, M. D. M. (PI), Roche Olivar, R. (Investigador/a), Veselý, J. (Investigador/a), Paola D'Abrosca (Investigador/a), Stefania Giuliani (Investigador/a), Anna Loffreda (Investigador/a) & Ale¿ Kubícek (Investigador/a)
Istituto nazionale di documentazione, innovazione e ricerca educativa (INDIRE)
1/10/18 → 30/04/21
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
Encouraging Emotional Conversations in Children With Complex Communication Needs: An Observational Case Study
Rangel-Rodríguez, G. A., Badia, M. & Blanch, S., 6 de jul. 2021, In: Frontiers in Psychology. 12, pàg. 1-21 21 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert6 Cites (Scopus)1 Descàrregues (Pure) -
Acknowledgement of child abuse by teachers of infantile, primary and secondary education” is successfully completed
Badia Martin, M. D. M., Garcia Valles, X., Escotorin Soza, G. P. C. & Brundelius , M. C., 1 de des. 2019, In: Sodobna Pedagogika. 70 (136), 4, pàg. 152-169 18 pàg., 70(136).Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
The Early Development of Emotional Competence Profile: A Means to Share Information About Emotional Status and Expression by Children With Complex Communication Needs
Badia Martin, M. D. M., Rangel Rodriguez, G. A. & Blanch Gelabert, S., de març 2021, In: American Journal of Speech-Language Pathology. 30, 2, pàg. 551-565 15 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert8 Cites (Scopus)1 Descàrregues (Pure) -
Adolescent Perception of Potential High-Performing Classmates: A Cross-National Exploration
Oh, H., Sutherland, M., Stack, N., Badia Martín, M., Blumen, S., Nguyen, Q. A. T., Wormald, C., Maakrun, J. & Ziegler, A., 3 d’abr. 2019, In: Roeper Review. 41, pàg. 88-101Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca
Accés Obert3 Cites (Scopus)1 Descàrregues (Pure) -
Adolescents’ social perceptions of academically high-performing students: a country and gender comparative study
Oh, H., Sutherland, M., Stack, N., Badia Martin, M. D. M., Blumen, S., Anh-Thu, N. Q., Wormald, C., Maakrun, J. & Ziegler, A., 28 de juny 2019, In: Compare : a journal of comparative education (Print). 50, 6, pàg. 1-18 18 pàg., 50 (3).Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Cites (Scopus)1 Descàrregues (Pure)
Tesi
-
Las percepciones de profesores y alumnos de eso sobre la intervención en el comportamiento disruptivo. Un estudio comparativo de los IES y escuelas de enseñanza secundaria del Bages
Badia Martin, M. D. M. (Autor), Gotzens Busquets, C. (Director/a), 28 de nov. 2001Tesi d’estudis: Tesi doctoral
-
Estudi de les creences dels professors en relació a la disciplina a l'aula
Badia Martín, M. D. M. (Autor), Gotzens Busquets, C. (Director/a), 9 de jul. 1999Tesi d’estudis: Tesina (TFM)