Projectes per any
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Projectes
- 1 Acabat
-
Impacto de la financiación pública en la economía de las empresas mediáticas privadas: subvenciones y publicidad instituciojnal. Análisis del caso español (2008-2020)
Fernández Alonso, I. (PI), Aguado Guadalupe, G. (Investigador/a), Diez Jimenez, M. (Investigador/a), Magallón-Rosa, R. (Investigador/a), Álvarez Peralta, M. (Investigador/a), Badia Masoni, E. A. (Col.laborador/a), Mutu ., A. (Col.laborador/a), Blasco Gil, J. J. (Col.laborador/a), Espin Heras, M. (Col.laborador/a), Fernández Viso, A. I. (Col.laborador/a), Martori Muntsant, A. (Col.laborador/a), Gallatero Campos, B. (Col.laborador/a) & Rojas-Andrés, R. (Col.laborador/a)
Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN)
1/01/19 → 30/09/22
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Políticas relativas a la publicidad institucional y comercial del Gobierno español (2016-2021)
Fernandez Alonso, I. & Espin Heras, M., 15 d’oct. 2022, In: Derecom. 33, pàg. 71-85Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Les polítiques de comunicació
Fernandez Alonso, I. & Espin Heras, M., 2019, Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018. Barcelona, Vol. 6. pàg. 39-52 14 pàg. (Col·lecció Lexikon Informes).Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
-
Les polítiques de comunicació
Fernandez Alonso, I. & Espin Heras, M., 2017, Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016. Barcelona, Vol. 5. pàg. 37-49Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
-
Impact of the digital dividend release on regional digital terrestrial television in Spain: The cases of Andalusia, Catalonia, the Balearic islands and Navarre
Espín Heras, M., Alonso, I. F. & Gutiérrez Montes, E., 2016, In: Communication and Society. 29, 4, pàg. 0029-43 15 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Les polítiques de comunicació
Fernandez Alonso, I. & Espin Heras, M., 2015, Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014. Barcelona, pàg. 21-32Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts