Projectes per any
Perfil personal
Interessos de recerca
Gestió docent
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Doctor/a, Doctorat CC. EE. EE., Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 13 de nov. 1997
Llicenciat/da, Llicenciatura CC.EE. EE., Universidad de Zaragoza (UNIZAR)
Data d'adjudicació: 1 de juny 1990
Posicions externes
Coodinador Màster Universitari de Màrqueting, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
1 de gen. 2010 → …
Coordinador titulació ITM, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
1 de gen. 2010 → 19 de nov. 2013
Coordinador Promoción Facultad Económicas., Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
1 de gen. 2005 → 1 de gen. 2010
Miembro del Claustro General, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
1 de gen. 1999 → 16 de gen. 2003
Asociado tiempo completo, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
15 de set. 1996 → 5 de maig 2002
Miembro de la Junta de Facultad de Económicas, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
1 de gen. 1996 → 16 de gen. 2003
Ayudante de Facultad, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
15 de set. 1994 → 14 de set. 1996
Ayudante de Escuela, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
1 d’oct. 1991 → 14 de set. 1994
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
-
CONSUMO SOSTENIBLE Y EL FUTURO DE LAS MARCAS
Rialp-Criado, J. (PI), Lopez Sintas, J. (Investigador/a Principal 2), Llonch Andreu, J. (Investigador/a), Lopez Belbeze, M. P. (Investigador/a), Aral, Ö. H. (Col.laborador/a) & Abedini , N. (Col.laborador/a)
1/09/22 → 31/08/25
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
BIENESTAR SOCIAL Y GESTION DE LOS NEGOCIOS
Ortin Angel, P. (PI), Ponomareva Minchenko, Y. (Investigador/a Principal 2), Lafuente Gonzalez, E. M. (Investigador/a), Garcia Cestona, M. A. (Investigador/a), Gispert Pellicer, C. (Investigador/a), Sola Belda, C. (Investigador/a), Van Hemmen, S. F. (Investigador/a), AZIZIJAVAN, E. (Col.laborador/a), Lopez Belbeze, M. P. (Investigador/a), Davis , J. G. (Col.laborador/a), Candelo Londono, N. (Col.laborador/a), GREGORIC, A. (Col.laborador/a), Malgorzata Kurak (Col.laborador/a), Ellis , J. L. (Col.laborador/a), Ruiz Fernández, J. (Col.laborador/a), Salcedo Zuta, N. U. (Col.laborador/a), Ahmed Sewaid (Col.laborador/a), Franch Saguer, M. (Investigador/a), Millan Tapia, A. M. (Investigador/a), Shijaku ., E. (Investigador/a), Utrero González, N. M. (Investigador/a) & Wang , F. (Col.laborador/a)
1/09/21 → 31/08/26
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
INVENT: European Inventory of societal values of culture as a basis for inclusive cultural policies in the globalizing world (INVENT)
Lopez Sintas, J. (PI), Kim ., J. (Investigador/a), Lamberti , G. (Investigador/a), Llonch Andreu, J. (Investigador/a), Lopez Belbeze, M. P. (Investigador/a), Astor, A. (Investigador/a) & Sanchez Gelabert, A. (Investigador/a)
1/02/20 → 31/07/23
Projecte: Projecte Internacional de Recerca
-
Evaluación de resultados en las organizaciones
Prior Jimenez, D. (PI), Kerstens, K. (Col.laborador/a), Rodríguez Pérez, G. (Col.laborador/a), Sundgren, S.K.-G. (Col.laborador/a), Svanström, T. (Col.laborador/a), Thieme, C. P. (Col.laborador/a), Van de Woestyne, I. (Col.laborador/a), Balaguer Coll, M. T. (Investigador/a), Di Meo , F. (Investigador/a), Giménez, V. (Investigador/a), Liu , S. P. (Investigador/a), Llonch Andreu, J. (Investigador/a), Lopez Belbeze, M. P. (Investigador/a) & Moya Gutiérrez, S. (Investigador/a)
Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
1/01/14 → 31/12/16
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Análisis del Desempeño Económico (AEP)
Grifell-Tatjé, E. (PI), Calleja Blanco, J. V. (Becari/a), Agrll, P. J. (Investigador/a), Blázquez Gómez, M. L. (Investigador/a), Brea Solis, H. A. (Investigador/a), Capelleras Segura, J. L. (Investigador/a), Giménez, V. (Investigador/a), Llonch Andreu, J. (Investigador/a), Lopez Belbeze, M. P. (Investigador/a), Lovell Charles, A. K. (Investigador/a), Martinez Parra, J. L. (Investigador/a), Montoriol Garriga, J. (Investigador/a) & Vaillant , Y. (Investigador/a)
Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN)
1/01/11 → 31/12/14
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Consequences of perceived brand globalness and localness on brand consistency and clarity.
Vaziri, M., Lopez Belbeze, M. P. & Llonch Andreu, J., 17 de febr. 2025, In: Spanish Journal of Marketing - ESIC. 21 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Local Brands. Impact of Consumer Responsibility for Sustainable Consumption and Ethnocentrism as a Moderating Factor
Lamberti, G., Andreu, J. L., Belbeze, P. L. & Criado, J. R., 11 d’abr. 2025, In: Journal of International Consumer Marketing.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Environmental sustainability and circular economy in SMEs: A qualitative approach from the Spanish experience
Llonch Andreu, J., López Belbeze, P. & Pinuer, F. V., 31 de gen. 2024, In: International Journal of Entrepreneurship and Small Business . 51, 3, pàg. 404-431 28 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Heterogenous social mechanisms drive the intention to purchase organic food
Lopez Sintas, J. & Lopez Belbeze, M. P., 5 de juny 2024, In: British Food Journal. 126 , 13, pàg. 378-393 16 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert4 Cites (Scopus)2 Descàrregues (Pure) -
Perceptions of a shared European culture increase the support for the European Union
Lopez Belbeze, M. P., Petrovic, V., Walo, S., Rössel, J. & Katz-Gerro, T., 4 de juny 2024, In: Journal of Common Market Studies. 63, 1, pàg. 28-50 23 pàg., 13619.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert1 Citació (Scopus)1 Descàrregues (Pure)
Tesi
-
La lealtad de marca como ventaja competitiva sostenible: un análisis estratégico. (Evidencia empírica para el mercado español de pañales)
López Belbeze, M. P. (Autor), Genescà Garrigosa, E. (Director/a), 5 de nov. 1997Tesi d’estudis: Tesi doctoral