Luisa del Carmen Martínez García

Calculat sobre la base del núm. de les publicacions emmagatzemades a Pure i cites de Scopus
    20052023

Producció científica per any

Perfil personal

Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:

• ODS 3 - Bona salut i benestar
    • ODS 5 - Igualtat de gènere
    • ODS 16 - Pau, justícia i institucions fortes

Educació / qualificació acadèmica

Doctor/a, Comunicació Audiovisual i Publicitat, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Data d'adjudicació: 18 d’abr. 2008

Postgrau, DEA en Comunicació Audiovisual i Publicitat, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Data d'adjudicació: 15 de nov. 2004

Postgrau, Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Data d'adjudicació: 2 d’ag. 2001

Llicenciat/da, Llicenciatura en Ciències y Tècniques de la Comunicació, Universidad Veracruzana

Data d'adjudicació: 3 de des. 1999

Posicions externes

Becaria del Fondo Nacional para la Cultura y las Artes, Fondo Nacional para la Cultura y las Artes Programa de Apoyo para Estudios en el Extranjero

1 de nov. 200030 de jul. 2001

Supervisora Electoral de Formació Cívica, Instituto Federal Electoral

1 de febr. 199930 de jul. 2000

Auxiliar Docent, Telesecundaria Rosario Cstellanos

1 de set. 199820 de jul. 1999

Reportera, Diario Sur de Veracruz

1 d’oct. 199431 de des. 1995

Fingerprint

Consulta els temes de recerca on Luisa del Carmen Martínez García està actiu. Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs d’aquesta persona. Junts formen un fingerprint únic.
    • 1 Perfils similars