Projectes per any
Perfil personal
Educació / qualificació acadèmica
Doctor/a, Doctor en Ciències, secció Matemàtiques, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 10 d’oct. 1989
Llicenciat/da, Llicenciat en Cièncias, secció Matemàtiques, Universitat de Barcelona (UB)
Data d'adjudicació: 7 de febr. 1975
Posicions externes
Professor Associat, Departament de Matemàtiques UAB
1 de set. 1987 → 1 de set. 2006
Catedràtic Numerari de Batxillerat, de Matemàtiques (per oposició lliure), IES Vall d'Hebron de Barcelona
1 de set. 1981 → 1 de set. 2006
Catedràtic Numerari de Batxillerat, de Matemàtiques (per oposició lliure), IES de Ripollet
1 de set. 1980 → 1 de set. 1981
Catedràtic Numerari de Batxillerat, de Matemàtiques (per oposició lliure), Institut d'Ensenyament Secundari de Viladecans
1 de set. 1979 → 1 de set. 1980
Catedràtic Numerari de Batxillerat, de Matemàtiques (per oposició lliure), Ministerio de Educación y Ciencia, Departament d'Ensenyament
1 de set. 1979 → 1 de set. 2006
Professor Agregat de Matemàtiques, Institutos de Enseñanza Media (por oposición libre), Ministerio de Educación y Ciencia (MEC)
1 de set. 1977 → 1 de set. 1979
Professor Ajudant, Departament d'Àlgebra i Fonaments, Universitat de Barcelona
1 de set. 1974 → 1 de set. 1977
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 3 Acabat
-
LA MODELIZACION MATEMATICA PARA LA FORMACION DEL PROFESORADO DE SECUNDARIA: DEL ALGEBRA AL CALCULO DIFERENCIAL
Gascon Perez, J. (PI), Bolea, P. (Col.laborador/a), Cid, E. (Col.laborador/a), Licera, M. (Col.laborador/a), Oliveira, C. (Col.laborador/a), Ruíz, A. (Col.laborador/a), Trigueros, M. (Col.laborador/a), Nicolás, P. (Investigador/a contractat/da) & Fonseca, C. (Investigador/a)
Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
1/01/13 → 31/12/15
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Integración de la modelización matemática mediante las TIC en el master de formación del profesorado
Gascon Perez, J. (PI)
1/01/10 → 31/12/10
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
El paper de la Calculadora Simbòlica Wiris en el procés d'algebrització de la matemàtica escolar i en la formació del professorat de matemàtiques
Gascon Perez, J. (PI), Bernat Ancochea Millet (Altres), Eixarch Ferrer, R. (Altres), Gomà Nasarre, A. (Altres), Serrano Martínez, L. (Altres), Ruiz Munzon, N. (Becari/a), Barquero Farras, B. (Investigador/a), Bosch Casabò, M. (Investigador/a), Pachés Gavara, J. (Investigador/a), Reig Sampere, C. (Investigador/a) & Xambó Descamps, S. (Investigador/a)
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)
1/04/08 → 1/04/09
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Contributions of the anthropological theory of the didactic to the epistemological programme of research in mathematics education
Gascón, J., 4 d’abr. 2024, In: Zentralblatt für Didaktik der Mathematik (Berlin. Print). 56, pàg. 1319-1330 12 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert1 Citació (Scopus) -
El papel de los juicios de valor en la ciencia didáctica. Diálogo entre la teoría antropológica de lo didáctico y el enfoque ontosemiótico en educación matemática
Gascon Perez, J. & Nicolás Zaragoza, P., 2023, In: Educacion Matematica. 35, 2, pàg. 47-68 21 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Una estrategia para la formación del profesorado : el caso del cálculo diferencial elemental
Lucas, C. O., Ruiz-Olarría, A. & Gascón, J., 5 de juny 2023, In: Enseñanza de las Ciencias. 41, 2, pàg. 71-92 22 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Paradigm crisis in the step from tertiary to secondary mathematics education
Gascon Perez, J. & Nicolás, P., 2022, In: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology. 53, 5, pàg. 1153-1169 16 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
3 Cites (Scopus) -
Incidencia de los paradigmas didácticos sobre la investigación didáctica y la práctica docente
Gascon Perez, J. & Nicolás Zaragoza, P., 2021, In: Educacion Matematica. 33, 1, pàg. 7-40 33 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
8 Cites (Scopus)
Tesi
-
El aprendizaje de métodos de resolución de problemas de Matemáticas
Gascon Pérez, J. (Autor), Reventós Tarrida, A. (Director/a), 10 d’oct. 1989Tesi d’estudis: Tesi doctoral