Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Doctor/a, Doctor en Psicologia, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 20 de des. 1991
Llicenciat/da, Llicenciat en Filosofia i Lletres (Secció Psicologia), Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 15 de juny 1982
Posicions externes
Psicòleg i assessor, Centro de Orientación y Diagnóstico del Desarrollo Infantil
1 de set. 1989 → 15 de set. 1995
Psicòleg, Gabinete Técnico de Educación Preeescolar
1 de set. 1983 → 31 de jul. 1989
Professor, IMAE Ajuntament de Barcelona
1 de set. 1983 → 31 de jul. 1987
Psicòleg, Centro Médico de Diagnóstico y Tratamiento Educativo
1 de set. 1982 → 31 de jul. 1989
Membre equip coordinació del servei de infància. Responsable integració discapacitats., Area de Joventut. Ajuntament de Barcelona
1 de set. 1981 → 31 de des. 1985
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 21 Acabat
-
Shere Rom: Inclusió educativa a través de la col·laboració Universitat-Comunitat (Xb)
Lalueza Sazatornil, J. L. (PI)
1/09/23 → 30/06/24
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Identit.art: acompanyament socioeducatiu i creació artística crítica a secundària
Lalueza Sazatornil, J. L. (PI)
1/09/23 → 30/06/24
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Shere Rom: Inclusió educativa a través de la col·laboració Universitat-Comunitat (Cb)
Lalueza Sazatornil, J. L. (PI)
1/07/23 → 30/06/24
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Identit.art: acompanyament socioeducatiu i creació artística crítica
Lalueza Sazatornil, J. L. (PI), Padrós Castells, M. (Col.laborador/a) & Camps Orfila, S. (Coordinador/a)
1/09/22 → 30/06/23
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Shere Rom: Inclusió educativa a través de la col•laboració Universitat-Comunitat (Xb)
Lalueza Sazatornil, J. L. (PI), Padrós Castells, M. (Col.laborador/a) & Camps Orfila, S. (Coordinador/a)
1/09/22 → 30/06/23
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
El aprendizaje auténtico en el aprendizaje-servicio: Aprendizaje teórico y cambio identitario
Garcia-Romero, D., Macias-Gomez-Estern, B., Martinez-Lozano, V. & Lalueza, J. L., 28 de març 2024, In: Revista de Educacion. 1, 404, pàg. 81-107 27 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Estratègies per establir continuïtats entre escola i comunitat
Lalueza Sazatornil, J. L., Camps Orfila, S., Jaramillo, K. & Garbarino, G., 2024, In: Àmbits de Psicopedagogia i Orientació Ámbitos de Psicopedagogía y Orientación ISSN: 2339-7454. 61, pàg. 3-21 19 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Divulgació
Accés Obert1 Descàrregues (Pure) -
L’experiència de l’institut-escola El Til·ler de Barcelona
Lalueza Sazatornil, J. L., 2024, In: Perspectiva Escolar. 424, pàg. 26-27 2 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Divulgació
-
Navigating I-positionings in higher education Service Learning as hybrid scenarios: a case study
Macías-Gómez-Estern, B. & Lalueza, J. L., d’abr. 2024, In: Learning, Culture and Social Interaction. 45, 11 pàg., 100805.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
2 Cites (Scopus) -
Pedagogías para la inclusión educativa y la justicia social desde una perspectiva sociocultural
Esteban-Guitart, M., Lalueza, J. L. & Sánchez, J. E., 7 de nov. 2024, In: Revista CS. 44, 44, pàg. 1-7 7 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Descàrregues (Pure)
Tesi
-
Desarrollo del símbolo en el juego interactivo en niños con Síndrome de Down y sin disminución
Lalueza Sazatornil, J. L. (Autor), Perinat Maceres, A. (Director/a), 20 de des. 1992Tesi d’estudis: Tesi doctoral