Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 2 Acabat
-
FUTURE EDUCATION AND DEMOCRATIC HOPE. RETHINKING SOCIAL STUDIES EDUCATION IN CHANGING TIMES.
Santisteban, A., A. M. (PI), Anguera Cerarols, C. (Col.laborador/a), Arroyo Doreste, A. (Col.laborador/a), BARROSO HORTAS, M. J. (Col.laborador/a), Canals Cabau, R. (Col.laborador/a), Castellvi Mata, J. (Col.laborador/a), Gil Carmona, F. (Col.laborador/a), Dias, A. G. (Col.laborador/a), López Martínez, M. J. (Col.laborador/a), Massip Sabater, M. (Col.laborador/a), Muzzi ., S. (Col.laborador/a), SAINZ PASCUAL, Z. (Col.laborador/a), Sant Obiols, E. (Col.laborador/a), Tosar Bacarizo, B. (Col.laborador/a), Vidal Prades, E. D. (Col.laborador/a), ANDREU MEDEIRO, B. (Investigador/a), Cruz Redondo, A. D. L. (Investigador/a), Díez Bedmar, M. D. C. (Investigador/a), GARCIA LUQUE, A. (Investigador/a), García Ruiz, C. R. (Investigador/a), Gonzalez Monfort, M. N. (Investigador/a), Gonzalez Valencia, G. A. (Investigador/a), Hernández Carretero, A. M. (Investigador/a), Jiménez Martínez, M. D. (Investigador/a), Ortega Sánchez, D. (Investigador/a) & Pagès Blanch, J. (Investigador/a)
1/06/20 → 31/05/23
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Enseñar y aprender a interpretar problemas y conflictos contemporáneos. ¿Qué aportan las ciencias sociales a la formación de una ciudadania global crítica?
Santisteban, A., A. M. (PI), Anguera Cerarols, C. (Col.laborador/a), Arroyo Doreste, A. (Col.laborador/a), Ballbé Martinez, M. (Col.laborador/a), Canals Cabau, R. (Col.laborador/a), Castellvi Mata, J. (Col.laborador/a), Gil Carmona, F. (Col.laborador/a), González Valencia, G. A. (Col.laborador/a), Llusà Serra, J. (Col.laborador/a), López Martínez, M. J. (Col.laborador/a), Muzzi, S. (Col.laborador/a), Pagès Blanch, J. (Col.laborador/a), Tosar Bacarizo, B. (Col.laborador/a), Yuste Munte, M. (Col.laborador/a), Díez Bedmar, M. D. C. (Investigador/a), García Ruiz, C. R. (Investigador/a), Gonzalez Monfort, M. N. (Investigador/a), Hernández Carretero, A. M. (Investigador/a), Jiménez Martínez, M. D. (Investigador/a), Oller Freixa, M. (Investigador/a), Ortega Sánchez, D. (Investigador/a), Sant Obiols, E. (Investigador/a) & Vidal Prades, E. D. (Investigador/a)
Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
30/12/16 → 29/12/19
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Literalidad crítica digital: un decálogo para la enseñanza de las ciencias sociales
Santisteban Fernandez, A. M., Castellvi Mata, J. & Gonzalez Monfort, M. N., 2025, In: Iber (Barcelona). 118, pàg. 16-22 6 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Una mirada al aprendizaje de la participación y la transformación social en la escuela desde la teoría de la estructuración
Castellvi Mata, J. & Gonzalez Sanz, M., 2025, In: Enseñanza de las ciencias sociales. 23, pàg. 47-61 14 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Concepciones del alumnado de Educación Secundaria sobre el conflicto, la violencia y la paz: una aproximación desde la teoría fundamentada
Escribano Muñoz, C., Bellido Ituño, A., Paricio Carreras, O. & Castellvi Mata, J., 2024, Enseñar el conflicto: perspectivas, significados y límites en la educación para una cultura democrática y la justicia social. Ortega Sánchez, D., Castellví Mata, J. & González Monfort, N. (ed.). Dykinson, pàg. 81-100 19 pàg.Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
-
Discursos hegemónicos en la escuela: el reto de los obstáculos epistemológicos y la oportunidad de la multiperspectiva
Castellvi Mata, J., Escribano Muñoz, C., Andreu Mediero, B., Vidal Prades, E. D. & Díez Bedmar, M. D. C., 2024, Desafíos para la educación democrática. Homenaje a Jesús Estepa Gimén. Rivero Gracia, P., Domínguez Sanz, P. L. & Pallarés Jiménez, M. A. (ed.). Dykinson, pàg. 33-42 9 pàg.Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
-
Enseñar el conflicto: perspectivas, significados y límites en la educación para una cultura democrática y la justicia social
Ortega Sánchez, D., Castellvi Mata, J. (Coordinador/a) & Gonzalez Monfort, M. N. (Coordinador/a), 2024, Dykinson.Producció científica: LLibre/informe › Llibre › Recerca › Avaluat per experts
Tesi
-
Critical digital literacy in social studies. CAS studies in elementary school.
Castellvi Mata, J. (Autor), Santisteban Fernandez, A. M. (Director/a) & Santisteban Fernandez, A. M. (Tutor/a), 2 de des. 2019Tesi d’estudis: Tesi doctoral