Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 2 Acabat
-
FUTURE EDUCATION AND DEMOCRATIC HOPE. RETHINKING SOCIAL STUDIES EDUCATION IN CHANGING TIMES.
Santisteban, A., A. M. (PI), Anguera Cerarols, C. (Col.laborador/a), Arroyo Doreste, A. (Col.laborador/a), BARROSO HORTAS, M. J. (Col.laborador/a), Canals Cabau, R. (Col.laborador/a), Castellvi Mata, J. (Col.laborador/a), Gil Carmona, F. (Col.laborador/a), Gomes Dias, A. (Col.laborador/a), López Martínez, M. J. (Col.laborador/a), Massip Sabater, M. (Col.laborador/a), Muzzi ., S. (Col.laborador/a), SAINZ PASCUAL, Z. (Col.laborador/a), Sant Obiols, E. (Col.laborador/a), Tosar Bacarizo, B. (Col.laborador/a), Vidal Prades, E. D. (Col.laborador/a), ANDREU MEDEIRO, B. (Investigador/a), de la Cruz Redondo, A. (Investigador/a), Díez Bedmar, M. D. C. (Investigador/a), GARCIA LUQUE, A. (Investigador/a), García Ruiz, C. R. (Investigador/a), Gonzalez Monfort, M. N. (Investigador/a), Gonzalez Valencia, G. A. (Investigador/a), Hernández Carretero, A. M. (Investigador/a), Jiménez Martínez, M. D. (Investigador/a), Ortega Sánchez, D. (Investigador/a) & Pagès Blanch, J. (Investigador/a)
1/06/20 → 31/05/23
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Enseñar y aprender a interpretar problemas y conflictos contemporáneos. ¿Qué aportan las ciencias sociales a la formación de una ciudadania global crítica?
Santisteban, A., A. M. (PI), Anguera Cerarols, C. (Col.laborador/a), Arroyo Doreste, A. (Col.laborador/a), Ballbé Martinez, M. (Col.laborador/a), Canals Cabau, R. (Col.laborador/a), Castellvi Mata, J. (Col.laborador/a), Gil Carmona, F. (Col.laborador/a), González Valencia, G. A. (Col.laborador/a), Llusà Serra, J. (Col.laborador/a), López Martínez, M. J. (Col.laborador/a), Muzzi, S. (Col.laborador/a), Pagès Blanch, J. (Col.laborador/a), Tosar Bacarizo, B. (Col.laborador/a), Yuste Munte, M. (Col.laborador/a), Díez Bedmar, M. D. C. (Investigador/a), García Ruiz, C. R. (Investigador/a), Gonzalez Monfort, M. N. (Investigador/a), Hernández Carretero, A. M. (Investigador/a), Jiménez Martínez, M. D. (Investigador/a), Oller Freixa, M. (Investigador/a), Ortega Sánchez, D. (Investigador/a), Sant Obiols, E. (Investigador/a) & Vidal Prades, E. D. (Investigador/a)
Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
30/12/16 → 29/12/19
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Epistemological Obstacles to Social Studies Education
Castellví, J., 2 de des. 2024, In: Trends in Higher Education. 3, 4, pàg. 1072-1080 9 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Descàrregues (Pure) -
Formar el pensament crític orientat a la justícia social per fer front al feixisme
Castellví Mata, J., 4 de des. 2024, In: Comunicació educativa. 37, pàg. 103-122 20 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert3 Descàrregues (Pure) -
National curricula and citizenship education in populist times. The cases of Brazil and Spain
Estellés, M., Oliveira, A. & Castellvi Mata, J., 27 de gen. 2023, In: Compare: A Journal of Comparative and International Education. pàg. 1-19 19 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
3 Cites (Scopus) -
¡Chile despertó! Una investigación-acción en formación ciudadana de futuros docentes durante el estallido social
Salinas Valdés, J. J., Castellvi Mata, J. & Camus, P., 21 de gen. 2022, In: Sophia Austral. 26, pàg. 325-347 23 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Currículos Nacionais e Populismo: uma comparação entre Brasil e a Espanha
Estellés, M., Castellvi Mata, J. & Oliveira, A., 21 d’oct. 2022, In: Educação Unisinos. 26, 20 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert
Tesi
-
Critical digital literacy in social studies. CAS studies in elementary school.
Castellvi Mata, J. (Autor), Santisteban Fernandez, A. M. (Director/a) & Santisteban Fernandez, A. M. (Tutor/a), 2 de des. 2019Tesi d’estudis: Tesi doctoral