• Telèfon93 581 2555
  • Edifici B2, Av. Eix Central

08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Espanya

• Edifici B, Campus UAB

08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Calculat en funció del nombre de publicacions emmagatzemades a Pure i cites de PlumX
20032023

Producció científica per any

Perfil personal

Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:

• ODS 8 - Treball digne i creixement econòmic

Educació / qualificació acadèmica

Doctor/a, Creación, Estratégia y Gestión de Empresas, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Data d'adjudicació: 1 de juny 1999

Llicenciat/da, Licenciatura en CC. Econòmiques, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Data d'adjudicació: 1 d’oct. 1996

Posicions externes

Marketing, Banc de Sabadell

1 de gen. 199531 de des. 1995

Administració, Gremi de Comerciants de Ferreteria

1 d’abr. 199431 d’oct. 1994

Fingerprint

Consulta els temes de recerca on Joan Lluis Capelleras Segura està actiu. Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs d’aquesta persona. Junts formen un fingerprint únic.
  • 1 Perfils similars

Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys

Col·laboració externa recent a nivell de país Feu una immersió en els detalls fent clic als punts.