Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Doctor/a, Ciencias de la Información, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 1 de nov. 2000
Posicions externes
Creativo, ITS Comunicación
1 de gen. 1995 → 31 de des. 1995
Creativo, SMZ Advertising (USA)
1 de gen. 1994 → 1 de gen. 1995
Ayudante de Producción, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
1 de gen. 1993 → 1 de gen. 1994
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 6 Acabat
-
La discriminación de género en la promoción profesional de la mujer creativa en publicidad: ¿el sexo es determinante para la selección de ideas y curriculums?
Roca Correa, D. (PI), Blanco Pont, J. M. (Investigador/a), Gonzalez Quesada, A. (Investigador/a), Grow, J. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN)
1/01/11 → 31/12/13
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Pensar en femení
Roca Correa, D. (PI), Grow, J. G. (Investigador/a) & Tena, D. T. (Investigador/a)
Institut Català de les Dones (ICD)
25/11/10 → 6/11/11
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Una aproximación científica a la desigualdad de genero entre las personas creadoras: construcción de un indicador numérico para la discriminación no consciente en las agencias de publicidad.
Roca Correa, D. (PI), Grow, J. G. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Institut Català de les Dones (ICD)
25/11/10 → 6/11/11
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Una aproximació científica a la desigualtat de gènere entre les persones creadores: l'accés de les dones a la funció de directores creativesa les agències de publicitat catalanes com a garantia de fem
Roca Correa, D. (PI), Alegre Rodriguez, I. (Investigador/a), Fernandez Gomez, B. (Investigador/a), Lazaro Pernias, P. (Investigador/a), Obradors, M. (Investigador/a), Pueyo Ayhan, N. (Investigador/a), Ricarte Bescos, J. (Investigador/a), Rio, O. D. (Investigador/a), Rodríguez Fernández, J. (Investigador/a) & Tena Parera, D. (Investigador/a)
Institut Català de les Dones (ICD)
30/06/08 → 30/06/09
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
La ràdio com a mitjà d'integració social: desenvolupament d'un instrument de mesurament d'audiències excloses per a la realització de campanyes publicitàries institucionals d'interès social
Balsebre Torroja, A. (PI), Barbeito Veloso, M. (Investigador/a), Fajula Payet, A. (Investigador/a), Perona Paez, J. J. (Investigador/a), Ricarte Bescos, J. (Investigador/a) & Roca Correa, D. (Investigador/a)
Ministerio de Educación y Ciencia (MEC)
13/12/05 → 13/12/08
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Brand name effects on alcohol counter-advertising behaviour
Roca-Correa, D., Lázaro-Pernias, P. & González-Quesada, A., 1 de jul. 2024, In: Revista Mediterranea de Comunicacion. 15, 2, 14 pàg., e24576.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert1 Descàrregues (Pure) -
Efectos del nombre de la marca sobre el comportamiento: el caso de la contrapublicidad del alcohol
Roca Correa, D., Lazaro Pernias, P. & Gonzalez Quesada, A., 2024, In: Revista Mediterranea de Comunicacion. 15, 2, pàg. 377-390 13 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
The glass ceiling effect in Spanish advertising creative departments
Roca, D., Chalá Mejía, P. & Suárez, A., 29 d’abr. 2024, In: Communication & Society. 37, 2, pàg. 143-158 16 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
EL INSIGHT (CREATIVO) DEL CONSUMIDOR EN CAMPAÑAS CONTRA EL CONSUMO DE ALCOHOL A TRAVÉS DE UN LABORATORIO UNIVERSITARIO
Roca Correa, D. & Lazaro Pernias, P., 2023, Madrid. 1 pàg.Producció científica: Informe/llibre › Llibre d'Actes › Docència
-
Female creative managers as drivers for gender diversity in advertising creative departments : a critical mass approach
Roca, D., Suárez, A. & Meléndez-Rodríguez, S., 2023, In: Gender in Management.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert3 Cites (Scopus)
Tesi
-
L'autoedició en el departament creatiu de l'agència de publicitat: repercussions en el Director d'Art
Roca Correa, D. (Autor), Herreros Arconada, M. (Director/a), 16 d’oct. 2000Tesi d’estudis: Tesi doctoral
-
El Nen com a clau en la introducció d'hàbits de consum a llar
Roca Correa, D. (Autor), Ricarte Bescos, J. (Director/a), 8 d’oct. 1996Tesi d’estudis: Projecte final de carrera (TFG)
Organitzacions
-
Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques
Unitat organitzativa: Grup de Recerca