Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 1 Acabat
-
PATHWAY:Avaluació del projecte d'internacionalització en el Grau d'Educació Primaria-anglès UAB:procés i producte
Escobar Urmeneta, C. (PI), Agud Morell, I. (Col.laborador/a), Alvarez Canovas, I. (Col.laborador/a), Andria , M. (Col.laborador/a), Borras Comes, J. M. (Col.laborador/a), Cros Alavedra, A. (Col.laborador/a), Flecha Fernandez Sanmamed, A. (Col.laborador/a), Martinez Cipres, H. (Col.laborador/a), Olmos Rueda, P. (Col.laborador/a), Paris Mañas, G. (Col.laborador/a), Prats Carreras, S. (Col.laborador/a), Torras Vila, B. (Col.laborador/a), Coral Mateu, J. (Investigador/a), Evnitskaya , N. (Investigador/a) & Rapesta Montmany, B. (Investigador/a)
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)
28/07/16 → 30/09/18
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
"El inglés me hizo sentirme orgulloso de mí mismo" : La evolución de las identidades imaginadas de los estudiantes de Grado de Educación Primaria en inglés
Evnitskaya, N. & Torras Vila, B., 2022, In: CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education. 5, 1, pàg. 0007-21 15 pàg.Títol traduït de la contribució :"L'anglès em va fer sentir orgullosa de mi mateixa" :: L'evolució de les identitats imaginades dels estudiants de Grau d'Educació Primària en anglès Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Music as a tool for foreign language learning in Early Childhood Education and Primary Education : Proposing innovative CLIL Music teaching approaches
Torras Vila, B., 2021, In: CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education. 4, 1, pàg. 0035-47 13 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Imagined Identities, Investment, Communities of Practice, Empowerment, English-Medium Instruction, English as a Lingua Franca
Torras, B., Evnitskaya, N. & Urmeneta, C. E., 1 de gen. 2020, In: Journal of Sociolinguistics. pàg. -Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Factores sociolingüísticos influyentes en la decisión de estudiar el grado de Educación Primaria en Inglés
Evnitskaya, N. & Torras Vila, B., 2018, Los retos de la internacionalización de los grados universitarios en el contexto del Espacio Europeo de Educación Superior. Escobar Urmeneta, C. & Arnau, L. (ed.). pàg. 73-88 15 pàg.Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
-
Estudiar educació primària en anglès: Factors sociolingüístics influents en l’elecció del grau per part dels futurs mestres
Torras Vila, B. & Evnitskaya, N., 2017, In: Temps d'Educació. 52, pàg. 51-60 9 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Tesi
-
The role of student-teachers' imagined identities in their investments in English in an "Integrating Content and Language in Higher Education" (ICLHE) Catalan pre-service teacher education context
Torras Vila, B. (Autor), Escobar Urmeneta, C. (Director/a) & Evnitskaya , N. (Director/a), 29 de nov. 2016Tesi d’estudis: Tesi doctoral