Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Màster, MA in Advanced English Studies, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 18 de set. 2015
Màster, Màster en Assessorament Lingüístic, Gestió del Multilingüisme i Serveis Editorials (ALGMSE) , Universitat de Barcelona (UB)
Data d'adjudicació: 1 de set. 2013
Llicenciat/da, Filologia Catalana, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Data d'adjudicació: 1 de jul. 2012
Posicions externes
Professora i editora de continguts pedagògics, Departament Pedagògic Kids&US
1 de set. 2013 → 31 d’ag. 2014
Fingerprint
- 1 Perfils similars
-
La llengua anglesa en el període de transició educativa (1970-1990) a Catalunya: Evolució dels discursos, ideologies i pràctiques sobre l’ensenyament/aprenentatge de llengües estrangeres
Garrido Sarda, M. R. (PI), Codó Olsina, E. (Investigador/a), Patiño Santos, Y. A. (Investigador/a), Sokolovska, Z. (Investigador/a) & Sunyol Garcia Moreno, A. (Investigador/a)
15/12/23 → 31/01/26
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
La apropiación del inglés como lengua global en la escuela catalana:Un acercamiento multilingüe, situado y comparativo
Codó Olsina, E. (PI), Maria Rosa Garrido Sardà, M. R. (Col.laborador/a), Patiño-Santos, A. (Col.laborador/a), Sunyol Garcia Moreno, A. (Col.laborador/a), Moore, E. S. (Investigador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a) & Pladevall Ballester, E. (Investigador/a)
Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
1/01/15 → 31/12/18
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Activistas de la inmersión. Cómo las intermediarias moldean las experiencias de aprendizaje adolescente en el extranjero
Codó, E. & Sunyol Garcia Moreno, A., 1 de des. 2024, Escuela, inmigración y multilingüismo. Perales-Fernández-de-Gamboa, A., Hansen, M. & Álvarez-Gila, Ó. (ed.). Madrid, pàg. 167-184 17 pàg. (Colección Síntesis - Educación).Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
-
"L'aprenentatge vital de l'anglès": els discursos de les famílies catalanes sobre la mobilitat educativa adolescent a l'estranger
Codó, E. & Sunyol Garcia Moreno, A., 30 de jul. 2024, In: Treballs de sociolingüística catalana. 34, pàg. 13-29 17 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
The “pedagogy of personality”: becoming better people in the English language teaching and learning space
Sunyol Garcia Moreno, A. & Browning, P., 2024, In: International Journal of the Sociology of Language. 285, pàg. 133-153 20 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
1 Citació (Scopus) -
Critical Sociolinguistic research methods: Studying language issues that matter, de Monica Heller, Sari Pietikäinen i Joan Pujolar (ed.), per Andrea Sunyol
Sunyol Garcia Moreno, A., 2022, In: Treballs de sociolingüística catalana. 32, pàg. 275-278 3 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Ara és "a gust del consumidor": la llengua catalana en una escola internacional d'elit (CA-EN)
Sunyol Garcia Moreno, A., 2021, In: Revista de Llengua i Dret. 75, pàg. 126-143 17 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Tesi
-
Multilingualism, elitism and ideologies of globalism in international schools in Catalonia: an ethnographic study.
Sunyol Garcia-moreno, A. (Autor), Codo Olsina, E. (Director/a) & Codo Olsina, E. (Tutor/a), 27 de set. 2019Tesi d’estudis: Tesi doctoral