• Telèfon93 581 2808
  • Edifici M planta 1ª torre M1

08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Espanya

• Edifici B. Campus de la UAB

08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Acceptar estudiants de doctorat

Calculat sobre la base del núm. de les publicacions emmagatzemades a Pure i cites de Scopus
1995 …2023

Producció científica per any

Perfil personal

Interessos en recerca

Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:

• ODS 3 - Bona salut i benestar
  • ODS 5 - Igualtat de gènere

Educació / qualificació acadèmica

Doctor/a, Doctorat, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Data d'adjudicació: 21 de nov. 1997

Llicenciat/da, Llicenciatura, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Data d'adjudicació: 30 de juny 1992

Posicions externes

Consultora dels estudis de Psicologia de la Universitat Oberta de Catalunya, Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

1 de set. 20011 de febr. 2024

Becària Postdoctoral (Fulbright - Generalitat de Catalunya), Boston University (BU)

1 de set. 200010 d’oct. 2001

Professora-tutora (amb Venia Docendi) de l'Area de Psicobiologia, UNED (Centro Asociado Terrassa)

1 d’oct. 199531 de gen. 2002

Fingerprint

Consulta els temes de recerca on Ana Maria Vale Martinez està actiu. Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs d’aquesta persona. Junts formen un fingerprint únic.
  • 1 Perfils similars

Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys

Col·laboració externa recent a nivell de país Feu una immersió en els detalls fent clic als punts.