Alberto de Leiva Hidalgo

Calculat sobre la base del núm. de les publicacions emmagatzemades a Pure i cites de Scopus
    1983 …2023

Producció científica per any

Perfil personal

Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:

• ODS 3 - Bona salut i benestar

Educació / qualificació acadèmica

Màster, Economía de la Salud y Gestión Sanitaria, Universitat Pompeu Fabra (UPF)

Data d'adjudicació: 30 de juny 2000

Altres, Fellow in Nuclear Medicine, Georgetown University

Data d'adjudicació: 30 de juny 1978

Altres, Clinical and Research Fellow in Endocrinology, University of Minnesota

Data d'adjudicació: 30 de juny 1976

Altres, Medical Fellow, Harvard Medical School

Data d'adjudicació: 30 de juny 1974

Doctor/a, Doctor en Medicina y Cirugía, Universidad Complutense de Madrid (UCM)

Data d'adjudicació: 30 de juny 1973

Llicenciat/da, Licenciado en Medicina y Cirugía, Universitat de Barcelona (UB)

Data d'adjudicació: 30 de juny 1968

Batxillerat Unificat Polivalent, Bachillerato Superior de Ciencias y Preuniversitario, Universidad de Granada (UGR)

Data d'adjudicació: 30 de juny 1962

Posicions externes

Profesor Ayudante. Departamento de Fisiología y Bi, Universitat de Barcelona (UB)

1 de set. 196830 de juny 1970

Médico Residente. Departamento de Medicina Interna, Universidad Complutense de Madrid (UCM)

1 de gen. 196831 de des. 1973

Alumno Interno por Oposición, Universitat de Barcelona (UB)

1 de set. 196630 de juny 1968

Fingerprint

Consulta els temes de recerca on Alberto de Leiva Hidalgo està actiu. Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs d’aquesta persona. Junts formen un fingerprint únic.
    • 1 Perfils similars

Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys

Col·laboració externa recent a nivell de país Feu una immersió en els detalls fent clic als punts.