Projectes per any
Perfil personal
Experiència relacionada amb els SDG de les Nacions Unides
El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius globals de desenvolupament sostenible (SDG) per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. El treball d'aquesta persona contribueix als següents SDG:
Educació / qualificació acadèmica
Lingüística hispànica, University of Western Ontario (UWO)
1 de set. 2014 → 26 de juny 2018
Data d'adjudicació: 26 de juny 2018
Posicions externes
Investigadora postdoctoral, Universitat Internacional de Catalunya (UIC)
1 de set. 2021 → 31 de des. 2023
Investigadora postdoctoral, University of Alberta
1 d’ag. 2018 → 2 de des. 2021
Fingerprint
- 1 Perfils similars
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Projectes
- 2 Actiu
-
LexiCat: Developing tests for receptive and productive vocabulary skills in Catalan
Soto Corominas, A. (PI), Serrat Sellabona, E. (Investigador/a), Amadó Codony, A. (Investigador/a), Bel Gaya, A. (Investigador/a), Janés Carulla, J. (Investigador/a), Perpiñan Hinarejos, S. (Investigador/a), Pladevall Ballester, E. (Investigador/a), Segura Mollà, M. (Investigador/a), Senar Morera, F. (Investigador/a), Sidera Caballero, F. (Investigador/a), Hinojo Sánchez, À. (Altres), Ramos Illan, S. (Altres) & Repiso Puigdelliura, G. (Altres)
2/12/24 → 1/06/25
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
El rol de la qualitat d'input en l'adquisició fonètica i morfosintàctica del català en infants bilingües català-castellà
Repiso Puigdelliura, G. (PI), Llompart García, M. (Investigador/a), Perpiñan Hinarejos, S. (Investigador/a) & Soto Corominas, A. (Investigador/a)
17/09/24 → 16/09/25
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Third language English performance at the onset of schooling: effects of bilingualism and exposure in Catalan-Spanish bilingual children
Soto Corominas, A., Segura, M., Roquet, H., Navarro, N. & Elif Met, Y., 12 de maig 2024, In: International Journal of Multilingualism. 21 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Cites (Scopus) -
Age, Experience and Language and Literacy Skills in English-Arabic Speaking Syrian Refugees
Gottardo, A., Al-Janaideh, R., Paradis, J., Soto-Corominas, A., Chen, X. & Amin, N., de juny 2023, In: Languages. 8, 2, 22 pàg., 101.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert3 Cites (Scopus)1 Descàrregues (Pure) -
The Effects of CLIL and Sources of Individual Differences on Receptive and Productive EFL Skills at the Onset of Primary School
Soto-Corominas, A., Roquet, H. & Segura, M., 13 de juny 2023, In: Applied linguistics. 45, 2, pàg. 364-382 19 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert7 Cites (Scopus)1 Descàrregues (Pure) -
The interplay between syntactic and morphological comprehension in heritage contexts: The case of relative clauses in heritage Syrian Arabic
Daskalaki, E., Soto-Corominas, A., Barisé, A., Paradis, J., Chen, X. & Gottardo, A., 16 de nov. 2023, In: Applied Psycholinguistics. 44, 6, pàg. 1043-1068 26 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Cites (Scopus)1 Descàrregues (Pure) -
Sources of variation at the onset of bilingualism: The differential effect of input factors, AOA, and cognitive skills on HL Arabic and L2 English syntax
Soto-Corominas, A., Daskalaki, E., Paradis, J., Winters-Difani, M. & Janaideh, R. A. L., 26 de jul. 2022, In: Journal of Child Language. 49, 4, pàg. 741-773 33 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
14 Cites (Scopus)