Institut de la Comunicació (INCOM)

  • Adreça postalMostrar al mapa

    Edifici N

    08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

    Espanya

Perfil d’organització

Perfil de l'organització

L'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) és un centre de recerca interdepartamental, amb projecció interuniversitària, dedicat a l'estudi dels diferents aspectes de la comunicació.

Direcció a càrrec:

Amparo Huertas Bailen

Línies de recerca

  • Línies de recerca:
  • Comunicació i cultura: El sistema de comunicació a Catalunya (Observatori de la Comunicació a Catalunya). Comunicació i cohesió social (amb participació de la Càtedra UNESCO en Comunicació de l'InCom UAB). Màrketing social i noves tendències.
  • Comunicació i diversitat: La diversitat més enllà del procés migratori.
  • Comunicació i responsabilitat social: Responsabilitat Social Corporativa. Espectacularització de la informació. Ètica, participació i narratives. Visibilització de temes socials. Comunicació i gènere. Qualitat de la informació.
  • Comunicació, videojocs i entreteniment: Comunicació digital. Estudis sobre els videojocs.
  • Comunicació i salut.

Objectius de desenvolupament sostenible les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS) globals per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. La nostra feina contribueix als següents ODS:

  • ODS 3 - Bona salut i benestar
  • ODS 5 - Igualtat de gènere
  • ODS 10 - Reducció de les desigualtats
  • ODS 11 - Ciutats i comunitats sostenibles
  • ODS 12 - Consum i producció responsables
  • ODS 16 - Pau, justícia i institucions fortes

Fingerprint

Consulta la producció científica de Institut de la Comunicació (INCOM). Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs dels membres d’aquesta organització. Junts formen un fingerprint únic.

Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys

Col·laboració externa recent a nivell de país Feu una immersió en els detalls fent clic als punts.