Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques

Perfil d’organització

Perfil de l'organització

El Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP) va ser fundat l'any 2005. Les seves principals línies de recerca són: la creativitat publicitària; la relació entre gènere i publicitat; la contrapublicitat (publicitat social); les relacions públiques, i la gràfica de contingut polític i social. El GRP està vinculat al departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual de la Universitat Autònoma de Barcelona (nombre oficial 1335). Ha obtingut finançament de diverses entitats públiques: Ministerio de Ciencia e Innovación, Ministerio de Educación y Ciencia, Dirección General de Enseñanza Superior e Investigación Científica, Institut Català de les Dones i Centre d'Història Contemporània de Catalunya. Les seves darreres publicacions han aparegut en l'International Journal of Advertising, Public Relations Review...

Direcció a càrrec:

David Roca Correa

Objectius de desenvolupament sostenible les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS) globals per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. La nostra feina contribueix als següents ODS:

  • ODS 5 - Igualtat de gènere
  • ODS 12 - Consum i producció responsables

Fingerprint

Consulta la producció científica de Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques. Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs dels membres d’aquesta organització. Junts formen un fingerprint únic.

Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys

Col·laboració externa recent a nivell de país Feu una immersió en els detalls fent clic als punts.