Grup de Recerca en Lingüística Anglesa: Ús i Adquisició en Contextos Multilingües (GReLA)

Perfil d’organització

Perfil de l'organització

GReLA is an interdisciplinary research group centred on the study of the acquisition and use of English in contemporary multilingual contexts from a comprehensive and a multifaceted perspective. It incorporates researchers working from complementary theoretical and methodological approaches, i.e. corpus linguistics; discourse analysis; qualitative and ethnographic research; experimental and quantitative designs and classroom-based research.

GReLA’s main research lines are (a) the study and formalization of meaning through the analysis of real linguistic phenomena as collected in written corpora; (b) the acquisition of English as a foreign language in formal instruction and CLIL/EMI contexts by children, adolescents and adults; and (c) sociolinguistic, cultural, political, discursive and ideological aspects of the learning and use of English in diverse multilingual and transnational settings. 

Direcció a càrrec:

Eva Codó Olsina

!!!Línies de recerca

  • Línies de recerca:
  • Sociolingüística de la llengua anglesa
  • Adquisició i aprenentatge-ensenyament de la llengua anglesa
  • Creació i anotació de corpus multilingües

Objectius de desenvolupament sostenible les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS) globals per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. La nostra feina contribueix als següents ODS:

  • ODG 4 – Educació de qualitat

Fingerprint

Consulta la producció científica de Grup de Recerca en Lingüística Anglesa: Ús i Adquisició en Contextos Multilingües (GReLA). Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs dels membres d’aquesta organització. Junts formen un fingerprint únic.

Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys

Col·laboració externa recent a nivell de país Feu una immersió en els detalls fent clic als punts.