Projectes per any
Perfil d’organització
Perfil de l'organització
GReLA is an interdisciplinary research group centred on the study of the acquisition and use of English in contemporary multilingual contexts from a comprehensive and a multifaceted perspective. It incorporates researchers working from complementary theoretical and methodological approaches, i.e. corpus linguistics; discourse analysis; qualitative and ethnographic research; experimental and quantitative designs and classroom-based research.
GReLA’s main research lines are (a) the study and formalization of meaning through the analysis of real linguistic phenomena as collected in written corpora; (b) the acquisition of English as a foreign language in formal instruction and CLIL/EMI contexts by children, adolescents and adults; and (c) sociolinguistic, cultural, political, discursive and ideological aspects of the learning and use of English in diverse multilingual and transnational settings.
Direcció a càrrec:
Eva Codó Olsina
!!!Línies de recerca
- Línies de recerca:
- Sociolingüística de la llengua anglesa
- Adquisició i aprenentatge-ensenyament de la llengua anglesa
- Creació i anotació de corpus multilingües
Fingerprint
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Perfils
-
Montserrat Capdevila Batet
- Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
- Grup de Recerca en Lingüística Anglesa: Ús i Adquisició en Contextos Multilingües (GReLA)
Persona: Adscripció a recerca, Professorat titular d'universitat
-
Eva Codó Olsina
- Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
- Grup de Recerca en Lingüística Anglesa: Ús i Adquisició en Contextos Multilingües (GReLA)
Persona: Agregat/da contractat doctor/a, Adscripció a recerca
-
Hortensia Curell Gotor
- Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
- Grup de Recerca en Lingüística Anglesa: Ús i Adquisició en Contextos Multilingües (GReLA)
Persona: Adscripció a recerca, Professorat titular d'universitat
Projectes
- 1 Actiu
-
La llengua anglesa en el període de transició educativa (1970-1990) a Catalunya: Evolució dels discursos, ideologies i pràctiques sobre l’ensenyament/aprenentatge de llengües estrangeres
Codó Olsina, E. (Investigador/a), Sokolovska, Z. (Investigador/a), Sunyol Garcia Moreno, A. (Investigador/a), Patiño Santos, Y. A. (Investigador/a) & Garrido Sarda, M. R. (PI)
15/12/23 → 14/06/25
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Implementing academic reading circles in higher education: Exploring perceptions, motivation and outcomes
Ament , J. R., Tort Cots, I. & Pladevall Ballester, E., 1 de maig 2025, In: Journal of English for Academic Purposes. 75, 12 pàg., 101489.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Individual differences in English-medium education: Comparing multilingual identity, beliefs, motivations and perspectives in EME in Spanish and Chinese undergraduates
Ament , J. R. & ZHANG, M., 20 de febr. 2025, (En premsa) In: AILA Review.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Activistas de la inmersión. Cómo las intermediarias moldean las experiencias de aprendizaje adolescente en el extranjero
Codó, E. & Sunyol Garcia Moreno, A., 1 de des. 2024, Escuela, inmigración y multilingüismo. Perales-Fernández-de-Gamboa, A., Hansen, M. & Álvarez-Gila, Ó. (ed.). Madrid, pàg. 167-184 17 pàg. (Colección Síntesis - Educación).Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts