Projectes per any
Perfil d’organització
Perfil de l'organització
El GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis), és un grup d’investigació consolidat de la Universitat Autònoma de Barcelona, creat a l’any 1980, reconegut per la Generalitat de Catalunya i adscrit al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.
Centra la seva activitat en l’estudi dels processos de producció, difusió i recepció en tots els mitjans audiovisuals, incloent-hi els nous mitjans i suports.
Els seus resultats són aplicables a les estratègies creatives, programàtiques i de planificació de l’activitat comunicativa, al camp audiovisual i de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). De la mateixa manera, són també aplicables a la interpretació de les conseqüències socials i a l’orientació de les polítiques de comunicació.
Direcció a càrrec:
Nuria García Muñoz
Línies de recerca
- Línies de recerca:
- Programació audiovisual, gèneres i formats
- Políticas de comunicació
- Comunicació i estudis de gènere
- Anàlisi de les xarxes socials
- Estudis d'audiència i recepció
Fingerprint
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Perfils
Projectes
- 1 Acabat
-
De la hegemonía a la competencia: transformaciones en las estrategias programáticas de las televisiones públicas europeas en los últimos 30 años (UE5)
Garcia-Muñoz, N. (PI), Delgado Reina, M. (Co-Investigador/a Principal), Navarro Bosch, C. (Col.laborador/a), Franquet Calvet, M. R. (Investigador/a), Monclus Blanco, A. B. (Investigador/a), Prado Pico, E. (Investigador/a), Ribes Guàrdia, X. (Investigador/a) & Froilan Rodriguez, C. (Col.laborador/a)
Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN)
1/01/19 → 31/12/22
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Trusted Media on YouTube : volume and visibility of public media in search results
Padilla, A., Coromina, Ò. & Prado, E., 2025, In: Revista latina de comunicación social. 83, pàg. 0001-17 17 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Usos de la intel·ligència artificial en el cicle d'un producte radiofònic : model per a la classificació d'eines IA
Ribes Guàrdia, F. X., 2025, In: UAB Divulga. pàg. 0001-2 2 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Divulgació
Accés Obert -
Usos de la inteligencia artificial en el ciclo de un producto radiofónico: modelo para la clasificación de herramientas IA
Ribes, X., Raúl, T. B. & Monclus Blanco, A. B., 8 de març 2025, In: Revista de Comunicación Universidad de Piura (Perú). 24, 1, pàg. 455-474 20 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert2 Descàrregues (Pure)
Tesis doctorals
-
Aproximación a los estudios de género sobre televisión y música
Gómez, X. (Autor), Prado Pico, E. (Director/a) & García Muñoz, N. (Director/a), 10 de jul. 2010Tesi d’estudis: Projecte final de carrera (TFG)
-
Nous Formats Publicitaris en Televisió Interactiva
Aymerich Franch, L. (Autor), Matilde Delgado Reina (Director/a) & Prado Pico, E. (Tutor/a), 17 de jul. 2007Tesi d’estudis: Projecte final de carrera (TFG)
-
La gestión de la marca personal de la estrella deportiva en Facebook y Twitter: Los casos de Cristiano Ronaldo y Messi
Nieto Losada, A. (Autor), Fernandez Peña, E. (Director/a), 17 de set. 2021Tesi d’estudis: Tesi doctoral