Projectes per any
Perfil d’organització
Perfil de l'organització
GREIP (Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües) té un nucli d'investigadores i investigadors experts en l'àrea de les interaccions plurilingües en contextos educatius. Treballem amb persones expertes de tot el món amb la intenció d'avançar en els coneixements sobre l'educació en el segle XXI. Col·laborem estretament amb els agents més implicats, com són professorat d'educació primària i de secundària, equips directius de centres i responsables de les decisions polítiques educatives. El GREIP està reconegut com a grup de recerca consolidat i de qualitat per part de la Generalitat de Catalunya des de 2005.
Direcció a càrrec:
Melinda Dooly Owenby
!!!Línies de recerca
- Línies de recerca:
- Educació plurilingüe
- Estudis sociolingüístics
- Estudis etnogràfics col·laboratius
- Innovació en l'ensenyament de llengües
- Pràctiques didàctiques plurilingües i inclusives
Fingerprint
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Perfils
-
Melinda Dooly Owenby
- Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
- Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües
Persona: Adscripció a recerca, Catedràtic/a contractat/da doctor/a
-
Xavier Fontich Vicens
- Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
- Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües
Persona: Agregat/da contractat doctor/a, Adscripció a recerca
-
Julia Llompart Esbert
- Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
- Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües
Persona: Agregat/da contractat doctor/a, Adscripció a recerca
Projectes
- 3 Acabat
-
CONSTRUCTING A COLLABORATIVE UNDERSTANDING OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING FOR THE XXI CENTURY
Llompart Esbert, J. (PI), Vallejo Rubinstein, C. C. (Col.laborador/a), Dooly Owenby, M. (Investigador/a), Martínez-Fernández, J. R. (Investigador/a), Masats Viladoms, M. D. (Investigador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a), Holguin Vaca, D. P. (Col.laborador/a), Pratginestós Pou, C. (Col.laborador/a), Silva Gomes De Albuquerque, D. L. (Col.laborador/a) & Bibi, S. M. (Col.laborador/a)
1/11/21 → 31/10/24
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
LISTiac: Linguistically Sensitive Teaching in all Classrooms
Moore de Luca, E. S. (PI), Bernaus Queralt, M. (Investigador/a), Bronka Straus (Investigador/a), Carla Mota (Investigador/a), Dooly Owenby, M. (Investigador/a), Karmen PI¿ORN (Investigador/a), Llompart Esbert, J. (Investigador/a), Manuel Célio Conceição (Investigador/a), Masats Viladoms, M. D. (Investigador/a), Nathalie Auger, N. (Investigador/a), Prof Dr Durk Gorter (Investigador/a), Prof. Dr. Nemira Maèianskiene (Investigador/a) & Vallejo Rubinstein, C. C. (Investigador/a)
Education Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA)
15/02/19 → 14/02/22
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
Saberes para la educación en red, la cognición y la enseñanza
Dooly Owenby, M. (PI), Francesca Helm, F. (Col.laborador/a), González Acevedo, N. (Col.laborador/a), Jelena Marjanovic (Col.laborador/a), Markee, N. P. (Col.laborador/a), Masats Viladoms, M. D. (Col.laborador/a), Moore de Luca, E. S. (Col.laborador/a), Sadler, R. (Col.laborador/a), Sauro, S. J. (Col.laborador/a), Thorne, S. (Col.laborador/a), Tudini, V. C. A. (Col.laborador/a), Unamuno Kaschapava, V. (Col.laborador/a), Vallejo Rubinstein, C. C. (Col.laborador/a), Noguerol Rodrigo, A. (Investigador/a), Nussbaum Capdevila, L. (Investigador/a) & Tusón Valls, A. (Investigador/a)
Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
1/01/14 → 31/03/18
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
Producció científica
-
It Is Not the Huge Enemy : Preservice Teachers' Evolving Perspectives on AI
Uwosomah, E. E. & Dooly Owenby, M., 26 de gen. 2025, In: Education Sciences. 15, 2, 20 pàg., 152.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert1 Citació (Scopus) -
¿El plurilingüismo mejora la competencia lectora?
Masats Viladoms, M. D. & Noguerol Rodrigo, A., 2024, In: Dosier Graó. 9, pàg. 111-111Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
-
Foregrounding co-artistry in an aesthetic and plurilingual/pluriliteracies approach to additional language teaching and learning
Albuquerque, D. L. & Moore de Luca, E., 9 de gen. 2024, In: Frontiers in Education. 8, 16 pàg., 1296658.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert
Conjunts de dades
-
Joint efforts for innovation: Working together to improve foreign language teaching in the 21st century
Masats Viladoms, M. D. (Creador), Mont Algamasilla, M. (Creador) & Gonzalez Acevedo, N. (Creador), Zenodo, 31 de maig 2019
DOI: 10.5281/zenodo.3064129, https://zenodo.org/records/3064130
Conjunt de dades
Tesis doctorals
-
Étude d’une activité de jeu de rôles
Hidoine, M. (Autor), Moore de Luca, E. S. (Director/a), de juny 2012Tesi d’estudis: Tesina (TFM)
-
Use of the L1: help or hindrance? Translanguaging procedures in the English as a Foreign Language classroom
Jalland, K. (Autor), Moore de Luca, E. S. (Director/a), de juny 2014Tesi d’estudis: Tesina (TFM)
-
Translanguaging: La relació holística entre llengües
Sala Bertran, M. (Autor), Moore de Luca, E. S. (Director/a), 3 de jul. 2013Tesi d’estudis: Tesina (TFM)